Форум » "Кубок МКС 2011" Денеши » Рятувальні технічні прийоми 4 клас (змагання зв'язок) » Ответить

Рятувальні технічні прийоми 4 клас (змагання зв'язок)

Дядя Коля: Попередні умови проведення змагань «Кубок МКС 2011» По виду «Рятувальні технічні прийоми» Особисті змагання зв’язок Дистанція ІV класу 1. Обладнання. 1.1. ПС1, ПС5, ПС7, ПС8 знаходяться на землі – безпечна зона. Страховка через гальмівний пристрій закріплений на собі. 1.2. ПС2, ПС3, ПС4, ПС6, ПС9, обладнано подвійними суддівськими перилами та двома вантажними петлями. 1.3. ПС2, ПС4, ПС6 обладнано додатково двома заглушеними суддівськими карабінами, ПС9 - одним. 2. На всіх етапах, де інше не оговорено окремо, потерпілий починає страждати після зняття з самостраховки і перестає після постановки на самостраховку або на землю. 3. Перехід ПС7-ПС8 вільний. Волочіння мотузок заборонено. 4. На дистанції передбачено два проміжних контрольних часи: ПКЧ1=15 хвилин, до завершення якого учасники зобов’язані виконати підйом потерпілого учасника по М1 на ПС2; ПКЧ2=40 хвилин, до завершення якого учасники зобов’язані виконати спуск потерпілого з супроводжуючим з дощуванням по М4 на ПС5. 6. Загальний час виступу на дистанції Тз=90 хвилин. Перелік етапів та опис проходження 1. М1 (ПС1-ПС2) Підйом потерпілого. Перший учасник підіймається лазанням з верхньою суддівською страховкою та організовує підйом легко потерпілого другого учасника (травма рук) який забезпечується суддівською страховкою. Після підйому обох учасників на ПС2 вони організовують підйом потерпілого №2 (чурки), який забезпечується вантажною мотузкою з фіксуючим пристроєм та командною страховкою. 2. М2 (ПС2-ПС3) Спуск через бергшрунд. Перший учасник спускається по командним перилам з командною страховкою на ПС3 через бергшрунд та організовує антимаятниковий захід. Учасники виконують спуск потерпілого (чурки) з забезпеченням вантажної мотузки з фіксуючим та гальмівним пристроєм, антимаятникового заходу та верхньої командної страховки. Другий учасник спускається по командним перилам з верхньою командною страховкою та антимаятником. 3. М3 (ПС3-ПС4) Підйом по крутопохилій переправі. Учасники та потерпілий (чурка) підіймаються по суддівській крутопохилій переправі, перший – з верхньою суддівською страховкою та нижньою командною, потерпілий (чурка) – зі страховкою з двох боків, а другий учасник – з верхньою командною. 4. М4 (ПС4-ПС5) Спуск потерпілого з супроводжуючим з дорощуванням. Учасники організовують спуск потерпілого (чурки) з супроводжуючим з дорощуванням в означеній зоні. Командою забезпечується подвійна вантажна мотузка з фіксуючим та гальмівним пристроєм, супроводжуючому надається суддівська страховка. Другий учасник спускається по командним перилам з верхньою командною страховкою. 5. М5 (ПС5-ПС6) Підйом потерпілого з супроводжуючим. Перший учасник підіймається лазанням з верхньою суддівською страховкою та організовує підйом потерпілого (чурки) з супроводжуючим. Супроводжуючий забезпечується суддівською страховкою. 6. М6 (ПС6-ПС7) Спуск потерпілого з супроводжуючим. Один з учасників організовує спуск потерпілого (чурки) з супроводжуючим за допомогою подвійної вантажної мотузки з фіксуючим та гальмівним пристроєм до означеної зони. Потім супроводжуючий самостійно організовує спуск потерпілого (чурки) з собою до ПС7 без допомоги верхнього учасника. Супроводжуючий забезпечується суддівською страховкою. Другий учасник спускається по командним перилам з верхньою командною страховкою. 7. М7 (ПС7-ПС8) Перенос потерпілого. Чурка залишається на ПС8 в безпечній зоні до фінішу команди і не бере участь в наступних етапах 8. М8 (ПС8-ПС9) Підйом потерпілого з супроводжуючим. Перший учасник підіймається по суддівським перилам з суддівською страховкою, кріпить мотузки для підйому в ПС9, спускається по суддівським перилам на ПС8 та організовує підйом потерпілого (учасник команди, втрата свідомості) з супроводжуючим. Потерпілий забезпечується суддівською страховкою. 9. М8 (ПС9-ПС8) Спуск потерпілого з супроводжуючим. Учасники організовують спуск потерпілого учасника з супроводжуючим, забезпечуючи подвійну вантажну мотузку з фіксуючим та гальмівним пристроєм, потерпілий не той учасник, що був потерпілим на підйомі по М8.

Ответов - 29, стр: 1 2 All

Сергей: 1.чи можна на М2 при спуску потерпілого (чурки) вантажну мотузки з фіксуючим та гальмівним пристроєм, та верхню командну страховку,замiнити на одну здвоєну мотузку через фіксуючий та гальмівний пристрiй,яка буде видаватись як одна? 2.чи можна на етапi М6 "друге нарощування" зробити в ПС6 i жорстко закрiпити на супроводжуючому,який крiпиться в першому спуску ,яким спускають до зони нарощування?

Женя Еремин: 1)Сообщите длины этапов. 2)Какой вес чурки и нужно ли его паковать в кокон например? 3) М1. "вантажною мотузкою з фіксуючим пристроєм" - это может быть длинный полиспаст с фиксирующим жумаром в пострадавшем? Нужен ли при этом прусик на верху? 4) М2. Можно пострадавшего спускать по антимаятниковой верёвке как по переправе? Какие требования к пристёжке? 5) М3. Вытягивать чурку нужно через спусковое устройство? 6) М5. Просто жесть))) 7) М6. В зоне посередине этапа есть какие-нибудь петли, заглушенные карабины? Дальше они спускаются самовыпуском или активным способом, я правильно понял? 8) М8. Не понял, что нужно делать. Человек, который здоровый, тянет находясь на земле или они как-то одновременно должны подниматься? Объясните этап.

Дядя Коля: Женя Еремин 1) Довжини разом з схемами будуть завтра. 2) Чурка до 20 кг. Упаковується командою в кокон до старту без урахування часу. Скільки потрібно, стільки пакуєте. 3) Це може бути довгий поліспаст. Фіксуючий пристрій повинен контролюватися тим, хто підіймає. Це повинен бути прусик. 4) Ні. Антимаятник повинен біти окремо від спускової мотузки, що повинна бути забезпечена фіксуючим та гальмівним пристроями (згідно умов). 5) Так. Страховка з двох сторін. 6) Потерпілий та супроводжуючий повинні знаходитись на одному рівні. 7) В зоні на М6 немає петель чи карабінів, там чистий вис. Далі спускаються самовипуском або активним спуском. 8) М8 Потерпілий з супроводжуючим підіймаються одночасно, вони можуть знаходитись на одному рівні, хоча принцип той же що і при підйомі з землі ;) . Допускається використання одинарної підйомної мотузки.


Женя Еремин: "4) Ні. Антимаятник повинен біти окремо від спускової мотузки, що повинна бути забезпечена фіксуючим та гальмівним пристроями (згідно умов)." Что значит спусковая верёвка? Та, что через спусковое с прусиком выдаётся сверху? Так понятно, что она отдельно от антимаятниковой. Антимаятниковая ведь закреплена как переправа в верхнем и нижнем ПС, правильно? Так вот я спрашиваю, какие требования к пристёжке к антимаятниковой верёвке? Я правильно понял, что нужно сделать? "7) В зоні на М6 немає петель чи карабінів, там чистий вис. Далі спускаються самовипуском або активним спуском." А, то есть сопровождающий организовывает спуск с верхних петель? После того, как он прищелкнулся с пострадавшим к своим верёвкам и готов спускаться, он выщёлкивает те верёвки, которыми их спускал верхний? "8) М8 Потерпілий з супроводжуючим підіймаються одночасно, вони можуть знаходитись на одному рівні, хоча принцип той же що і при підйомі з землі ;) . Допускається використання одинарної підйомної мотузки." Ээээ, т.е.сопровождающий поднимает себя и пострадавшего одной и той же верёвкой одновременно? Или сопровождающий может двигаться параллельно по своим перилам и поднимать пострадавшего? Какой тогда расброс по высоте между ними допускается? Ну и тут я так понимаю две судейские страховки будет?

Дядя Коля: Женя Еремин 4) Кріплення до антимаятника коротким вусом, або карабіном. 7) Супроводжуючий продовжує спуск використовуючи в якості опори мотузки якими їх спускали до того. 8) Потерпілий повинен знаходитись не нижче супроводжуючого і не вище ніж на пів корпуса за нього. Вони можуть знаходитись на одній і тій же одинарній мотузці.

konst: 8) Потерпілий повинен знаходитись не нижче супроводжуючого і не вище ніж на пів корпуса за нього. Вони можуть знаходитись на одній і тій же одинарній мотузці. Есть предложение упростить критерий: пострадавший и сопровождающий должны быть состегнуты усами не длиннее ___ (подставить нужное). Тогда при подъеме они далеко не разбегутся. :)

konst: М1. Есть ли ограничения на метод подъема пострадавшего? Чурки? М2. Допускается ли страховка кольцом? М4. Доращивается обязательно новая веревка, или можно завязать узел и провести перещелкивание? М5. Сопровождающий должен держать чурку перед собой, или может закинуть за спину? Ну и пара общих вопросов: 1. Требуется ли на подъемах и спусках пострадавшего с сопровождающим садить пострадавшего в петлю на спине сопровождающего? Особо интересует подъем по маршруту М8. 2. Допускается ли при спуске активным способом просто сдвоить веревку через верхнюю точку? Тогда она в это самой точке будет одинарной. Или нудно независимое закрепление и отдельный сдерг?

Дядя Коля: konst М1 При підйомі потерпілого учасника команда організовує підйомну мотузку з фіксуючим пристроєм. Допускається будь-який метод підйому, що не суперечить умовам. М2 Страховка повинна бути організована через гальмівний пристрій. М4 При дорощуванні обов'язкове використання другої мотузки після дорощування. М5 Потерпілий та супроводжуючий повинні знаходитись на одному рівні. 1. Жорстка фіксація потерпілого до супрводжуючого не обов'язкова. Вони повинні бути з'єднані вувом самостраховки. 2. Потрібно незалежне кріплення двох мотузок, можна в один суддівський карабін.

Дядя Коля: Довжини маршрутів: М1 - 13 метрів, М2 - 12 метрів, М3 - 15 метрів, М4 - 13 метрів, М5 - 15 метрів, М6 - 15 метрів, М7 - 10 метрів, М8 - 5 метрів.

Сергей: чи обовязково використання блок-тормоза на спусках потерпiлих з супроводжуючим на М4 та М6?

Дядя Коля: Сергей Обов'язкова присутність гальмівного та фіксуючого пристроїв. Яких саме це ваша справа.

hemix: >>8. M8 подъем пострадавшего с сопровождающи. судится ли касание пострадавшим рельефа?

Дядя Коля: hemix Не судиться, бо рельєфу там немає

hemix: тем лучше :-P

Женя Еремин: Какая длина верхнего участка до зоны доращивания на м4

konst: Появилось еще пару вопросов. 1. Считается ли на крутонаклонке страховкой с двух сторон страховка, организованная кольцом? 2. Какая крутизна крутонаклонки? Допускается ли использование зажимов при подъеме участника? 3. Все командные веревки пройти маршрут М8 в обе стороны, или лишние можно бросить вместе с чуркой? 4. Я правильно понял, все верхние ПС висячие? Или где-то они будут наверху над стенкой? 5. В какой момент пострадавшие становятся таковыми? В момент прихода на ПС? По остежке/началу подъема? По сдегиванию веревок с предыдущего этапа? В какой момент он перестает быть пострадавшим?

Дядя Коля: konst 1. Страховка повинна бути організована через гальмівний пристрій. 2. Допускається. 3. ПС8 - безпечна зона. Частину спорядження можна залишити на ПС8. 4. ПС2, ПС4, ПС6 будуть знаходитись на стінці або полиці. 5. Див пункт 2 цих Умов: Дядя Коля пише: 2. На всіх етапах, де інше не оговорено окремо, потерпілий починає страждати після зняття з самостраховки і перестає після постановки на самостраховку або на землю.

konst: Дядя Коля пише: 5. Див пункт 2 цих Умов: Дядя Коля пише: цитата: 2. На всіх етапах, де інше не оговорено окремо, потерпілий починає страждати після зняття з самостраховки і перестає після постановки на самостраховку або на землю. Все-таки не до конца понятно, как быть с нижними ПС - ПС1, ПС5, ПС7, ПС8, на которых самостраховка не требуется. Получается, по отрыву от земли?

Дядя Коля: konst На ПС, що знаходяться на землі потерпілий стає потерпілим після відриву всіх точок опори від землі.

Сергей: 1.чи можна на М2 при спуску потерпілого (чурки) вантажну мотузки з фіксуючим та гальмівним пристроєм, та верхню командну страховку,замiнити на одну здвоєну мотузку через фіксуючий та гальмівний пристрiй,яка буде видаватись як одна? 2.чи можна на етапi М6 "друге нарощування" зробити в ПС6 i жорстко закрiпити на супроводжуючому,який крiпиться в першому спуску ,яким спускають до зони нарощування?



полная версия страницы