Форум » "Кубок МКС 2011" Денеши » Гірські перешкоди 4 клас (змагання зв'язок) » Ответить

Гірські перешкоди 4 клас (змагання зв'язок)

Дядя Коля: Попередні умови проведення змагань «Кубок МКС 2011» По виду «Гірські перешкоди» Особисті змагання зв’язок Дистанція ІV класу 1. Обладнання. 1.1. ПС1, ПС3, ПС7, ПС9 знаходяться на землі – безпечна зона. 1.2. ПС2, ТС1, ПС4, ПС5, ПС6, ПС8 обладнано подвійними суддівськими перилами та двома вантажними петлями. 1.3. ПС2, ТС1, ПС4, ПС6, ПС8 обладнано додатково двома заглушеними суддівськими карабінами. 1.4. М2, М4, М8 обладнано обмежувальними лініями для спуску або підйому. 2. Дистанція долається з контрольним вантажем 10 кг (5+5). 3. На дистанції передбачено два проміжних контрольних часи: ПКЧ1=15 хвилин, до завершення якого учасники зобов’язані виконати підйом по М1 на ПС2; ПКЧ2=40 хвилин, до завершення якого учасники зобов’язані виконати спуск по М3 на ПС3. 4. Загальний час виступу на дистанції Тз=90 хвилин. Перелік етапів та опис проходження 1. М1 (ПС1-ПС2) Скельний підйом лазанням. Перший учасник підіймається з верхньою суддівською страховкою та нижньою командною, що організовується через самостійно встановлені ППС. Кількість ППС 5 шт, відстань між ППС не більше 3 метрів. Другий учасник підіймається з верхньою командною страховкою. 2. М2 (ПС2-ПС3) Косий спуск по мотузці. Учасники організовують косий спуск по командним перилам з командною страховкою на ПС3. 3. М3 (ПС3-ТС1-ПС4) Скельний підйом лазанням зі зміною лідера в ТС1. Перший учасник підіймається з верхньою суддівською страховкою та нижньою командною, що організовується через суддівські ППС. Другий – з верхньою командною страховкою. Учасники що рухаються першими на ділянках ПС3-ТС1 та ТС1-ПС4 повинні бути різними. 4. М3 (ПС4-ТС1-ПС3) Спуск по мотузці з пересадкою в ТС1. Учасники організовують спуск по командним перилам з командною страховкою на ТС1, а потім на ПС3. Початок спуску з ТС1 дозволено тільки після звільнення ПС4 від спорядження учасників. 5. М4 (ПС3-ПС5) Скельний підйом з використанням ШТО. Учасники підіймаються з використанням ШТО організованих через суддівські промарковані ППС та встановлені самостійно. Використання рельєфу в якості опори під ноги заборонено. Перший учасник підіймається з верхньою суддівською страховкою та нижньою командною, другий – з верхньою командною. 6. М5 (ПС5-ПС6) Траверс. Учасники долають етап з командною страховкою через суддівські ППС та самостраховкою по суддівських перилах. 7. М6 (ПС6-ПС7) Спуск по мотузці. Учасники організовують спуск по командним перилам з командною страховкою. 8. М7 (ПС7-ПС8) Підйом по здвоєній мотузці. Учасники підіймаються по суддівській здвоєній мотузці, перший з верхньою суддівською страховкою, другий – з верхньою командною. 9. М8 (ПС8-ПС9) Спуск по мотузці через бергшрунд. Учасники організовують спуск через бергшрунд по командним перилам з командною страховкою.

Ответов - 11

Shurik Barkov: 1. Контрольный груз подготавливается участниками или дается судьями? 2. маршрут M8: какие требования к прохождению? просто прыгать на дюльфере за контрольную линию или нужна организация антимаятника? 3. оборудован ли ПС9 петлями?

Дядя Коля: Shurik Barkov 1. Контрольний вантаж готується учасниками самостійно та зважується суддями. 2,3. ПС9 знаходиться на землі в безпечній зоні. Про петлі нічого не написано - значить їх не буде. Буде обмежувальна лінія, за яку потрібно спуститись при проходженні М8.

hemix: 1. как судится срыв 1-го? 2. как судится спуск через бергшрунд? 3. При подъеме лазанием можно ли браться за оттяжки (и засовывать пальцы в шлямбура :D) ? 4. можно переносить веревки по этапу в бухте на себе?


Дядя Коля: hemix 1. При зриві учасник спускається на почапковий ПС маршруту. Кількість зривів необмежена. 2. На етапі №9 буде обмежувальна лінія. Якщо учасник не виконав спуск через бергшрунд він зобов'язаний повернутись на маршрут (до першого шлямбура) і повторити технічний прийом. 3. Можна. 4. Можна

Дядя Коля: Довжини маршрутів: М1 - 15 метрів, М2 - 17 метрів, М3 - 15 метрів, М4 - 15 метрів, М5 - 7 метрів, М6 - 14 метрів, М7 - 14 метрів, М8 - 14 метрів.

Сергей: що означа етап М7?треба використовувути жумар чи щось такого типу,чи рукоходом?

Дядя Коля: Сергей Спосіб підйому учасник обирає самостійно. Приєднуватись чим-небудь до мотузки не обов'язково. Мотузка буде проходити через шлямбури.

hemix: а подробнее по поводу М7. Оба конца веревки будут жестко закреплены? веревка будет 10-ка? тоесть в чем фишка этапа, чем он отличается просто от подъема по веревке на жумаре?

Дядя Коля: hemix Здвоєна мотузка 10-ка буде жорстко прив'язана до кожного шлямбура, тобто 7-8 незалежних ділянок. Хочеш - перещібуйся, хочеш - лізь так.

maxi_mus: М4 (ПС3-ПС5) Скельний підйом з використанням ШТО. Судится ли установка своих точек? (обязательны ли они)

Ядолов: Кубок МКС проводится по предупредительной системе Штрафы ставятся только за потерю снаряжения и не прохождение маршрутов необходимо выполнить заданное условие - -установить свою ШТО в отмеченом месте и двигаться дальше по М4, используя в этом месте свою ШТО. Задача организаторов и судей добиться от вас выполнение этого условия а не выставления Вам штрафов.



полная версия страницы