Форум » Архив » Умови проведення » Ответить

Умови проведення

Дядя Коля:

Ответов - 29, стр: 1 2 All

Дядя Коля: 1. Результатом виступу зв’язки, що визначає її місце на дистанції, є сума часу за проходження дистанції плюс штрафи за порушення техніки (в розрахунку 1 бал=1 сек.) і втрату спорядження (в розрахунку: за одиницю спорядження – 15 сек., за основну мотузку – 2 хв. 30 сек. Після оголошення учасником спорядження втраченим – спорядження повертається учаснику суддею, час роботи на дистанції не зупиняється). 2. Змагання на дистанціях є командними. 3. Суддівська страховка вв’язується в зблоковану систему учасника. 4. Якщо початок етапу знаходиться у небезпечній зоні, початком руху учасника на етапі вважається зняття його з самостраховки. 5. Старт зв’язок згідно жеребкування. 6. Дозволяється: волочіння мотузок, спуск без рукавиць, спуск самовипуском. 7. Зв’язка, готова до проходження дистанції, повинна прибути до судді на старті у повному складі одразу після старту попередньої команди. На перевірку спорядження і підготовку до старту виділяється певний час, що залежить від зайнятості дистанції і після цього зв’язка викликається у стартову зону. Через 10 хв. після виклику в стартову зону дається старт незалежно від готовності учасників. Збільшити цей час може тільки головний суддя змагань або його зам. на дистанції. 8. Умовою проходження дистанції є відвідування всіх ПС дистанції та проходження всіх етапів згідно Умов. 9. 1. Учасники (зв’язки), які не пройшли дистанцію повністю займають місця після учасників (зв’язок), що подолали дистанцію повністю. 2. Етап вважається пройденим після відвідування фінішного ПС етапу. 3. Місця між зв’язками, що не пройшли дистанцію повністю розподіляються по кількості пройдених етапів. Як що дві, або більше зв'язок пройшли однакову кількість етапів – місця між ними розподіляються по Результату. 10. Фініш зв’язки по падінню мотузок, або на прохання капітана, якщо всі учасники знаходяться в фінішній зоні.

Дядя Коля: 1.Опис дистанції. 1. Вся дистанція проходиться з організацією верхньої командної страховки. На підйомах, що передбачають рух з нижньою командною страховкою першого учасника, забезпечується верхня суддівська страховка, якщо це не вказано окремо. 2. Дистанція лінійна. Кожна наступна зв’язка стартує одразу після того, як попередня звільнила ПС2 від свого спорядження. 3. Якщо зв’язку наздоганяють, вона знімається з дистанції. Зв’язка що наздогнала отримує «відсидку». 4. Проходженням ПС вважається торкання до нього будь якою частиною тіла. 5. Командна страховка здійснюється безпосередньо через гальмівний пристрій, закріплений на учаснику, що знаходиться нижче ПС і карабін, закріплений на ПС; або через гальмівний пристрій закріплений на ПС. Допускається страховка з землі через гальмівний пристрій закріплений на учаснику. 6. Проміжний пункт страховки (ППС) вважається пропущеним після проходження страховочної мотузки через наступний ППС. 7. Лідирування дозволяється на всій дистанції, якщо це не суперечить умовам проходження етапів. 8. Кількість зривів не обмежена. При зриві учасник отримує штраф 10 балів і його спускають на початок маршруту. 9. Супроводженням вважається мотузка закріплена жорстко на ПС на одному з кінців етапу. 10. Довжина відтяжок не більше 0,5 м, драбинок не більше 1,5м. 11. Забороняється використання командної страховки для спуску учасника. 12. Горизонтальна навісна переправа має бути подвійною. 13. Дистанція обладнана обмежувальними лініями на етапах М6 і М8. На етапі М9 обмеження – земля. 14. На етапах М6 та М8 у випадку виходу сучасника за обмежувальну лінію він має повторити технічний прийом (піднятися на жюмарі на потрібну висоту і повторити стрибок). 15. На дистанції вводиться Тз=50 хв. - загальний час знаходження на дистанції і проміжні контрольні часи Тп1= - після проходження , Тп2= після проходження. При перевищенні Тз, Тп1 і Тп2 зв’язка припиняє виступ і знімається з дистанції. 2. Етапи: - М1. Підйом (С-ПС1). Перший учасник рухається лазанням з нижньою командною страховкою, другий – з верхньою. Спосіб підйому другого учасника не регламентується. - М2. Проходження тріщини (ПС1-ПС2). Перший учасник спускається до ОЛ (обмежувальної лінії) переходить по поличці з командною страховкою і здійснює підйом по маршруту М3 з суддівською страховкою (забороняється від’єднання суддівської страховки до спуску на ПС3). На М3 командна страховка не організовується. Другий учасник проходить М2 по наведеній командою переправі. - М4. Косий спуск з пересадкою (ПС2-ПС3-ПС4). Учасники здійснюють спуск по перилам на станцію пересадки ПС3, а потім на землю на ПС4. Початок спуску з ПС3 на ПС4 дозволяється тільки після звільнення ПС2 від спорядження учасників. - М5. Підйом (ПС4-ПС5). Перший учасник рухається лазанням з нижньою командною страховкою, другий – з верхньою. Спосіб підйому другого учасника не регламентується. - М6. Спуск по суддівським перилам з дорощуванням і подоланням бергшрунду (ПС5-ПС6). Перший учасник спускається по суддівським перилам до зони дорощування, виконує дорощування і продовжує спуск по командним перилам. Виконує стрибок через бергшрунд. Другий учасник рухається за тією ж схемою. Забороняється спуск по командним перилам закріпленим в ПС5. - М7. Підйом (ПС6-ПС7). Перший учасник рухається лазанням з нижньою командною страховкою, другий – з верхньою. Спосіб підйому другого учасника не регламентується. - М8. Спуск через бергшрунд (ПС7-ПС8). Перший учасник виконує спуск по перилам і стрибок через бергшрунд. Перильну мотузку закріплює жорстко на ПС8. Другий учасник спускається з «антимаятником»: коротким вусом по жорстко закріпленим перилам, регулюючи швидкість спуску гальмівним пристроєм на іншій транспортній мотузці (вона може бути здьргуючою). - М9. Траверс зі зміною лідера (ПС9-ПС10-ПС11). Учасники долають етап з самостраховкою на суддівських перилах.

Дядя Коля: 1. Опис дистанції. 1. Дистанція проходиться зв’язкою. 2. Одночасно стартує дві зв’язки з різних команд на паралельних маршрутах. 3. Маршрути визначаються жеребкуванням. 4. Контрольний час на етапі 50 хвилин. 5. Проміжний контрольний час 20 хвилин за які учасники мають здійснити самовилаз з тріщини і стати на самостраховку. 6. Як що зв’язка не вклалася в проміжний контрольний час, вона фінішує за особливими умовами – спускається на землю і здьоргує мотузки. Їй відсікається час по падінню мотузок. 7. Довжина етапів до 25 м. 8. Обидва учасники до старту забезпечуються верхньою суддівською страховкою і проходять з нею всю дистанцію. 9. Суддівська страховка забезпечується вільними учасниками команди. 10. На всій дистанції в постраждалих травма обох рук, роботу ногами дозволено. 11. Учасник стає «потерпілим» після зняття з самостраховки. «Оживає» по постановці на самостраховку, як що інше не прописано в умовах проходження. 12. Всі ПС знаходяться в небезпечній зоні, крім фінішного ПС. 2. Етапи: 1. Спуск потерпілого з супроводжуючим. (Старт команди з верхнього ПС). Учасники після звільнення попередньою зв’язкою верхнього пункту ПС, переходять на нього, стають на самостраховку, розкладають спорядження. Дозволяється організовувати систему спуску та пристьобуватись до неї до старту. Після команди «старт», учасники можуть починати спуск. (Спуск може організовуватись будь-яким безпечним способом, що заздалегідь оговорений з головним суддею етапу, або одним з запропонованих способів (у цьому випадку обговорення не вимагається): 1. Спуск самовипуском. Здвоєна мотузка пропускається через суддівський карабін, і з’єднується одним карабіном, в який кріпляться короткі вуса учасників (вус потерпілого має бути коротшим), вільний кінець цих мотузок кріпиться в супроводжуючого, спуск регулюється супроводжуючим, через гальмівний пристрій, закріплений на ньому, та підстраховується фіксуючим пристроєм ( подвійний схоплюючий, або шант). 2. Активний спосіб. Подвійна мотузка закріплюється в суддівський карабін. Гальмівний пристрій закріплюється на цій подвійній мотузці і в його карабін учасники кріпляться вусами, під гальмівним пристроєм в’яжеться схоплюючий, або кріпиться шант. Кінці подвійної мотузки закріплюються в систему супроводжуючого. Положення потерпілого відносно супроводжуючого не регламентується. Кінець етапу по постановці учасників на самостраховку. Здоргувати мотузки не обов’язково. 2. Самовилаз учасників з тріщини. Учасники піднімаються будь-яким безпечним способом з використанням зажимів (підйом на одному жюмарі – дозволено) – з суддівською страховкою, по мотузці, яку вони лишають заздалегідь закріпленою на верхньому ПС. 3. Спуск потерпілого з дорощуванням. Потерпілий (учасник, що був супроводжуючим на етапі 1) опинившись в «зоні дорощування» (орієнтовно станція пересадки на спуску потерпілого з супроводжуючим) дає команду і учасник на базі здійснює дорощування. Потерпілий «оживає» по торканню ногами перил самостраховки. 4. Підйом легкопотерпілого. Учасник який лишився на верхній базі підіймає потерпілого (спосіб підйому не регламентується). Система підйому має бути підстрахована зажимом або схоплюючим. Фіксуючий пристрій може кріпитись на ПС, або на потерпілому. 5. Спуск потерпілого з супроводжуючим з пересадкою на станції. Потерпілий і супроводжуючий мають помінятись на станції ролями. Після підйому учасники готують спуск потерпілого з супроводжуючим і здійснюють його з пересадкою на станції, будь яким доступним методом. Здьорг спускових мотузок на станції пересадки обов’язковий. Учасники спускаються (до землі) на фінішному ПС, постановка на самостраховку не вимагається.


=Юлька=: А можна перелік етапів та довжин?

Женя: 1)----Результатом виступу зв’язки, що визначає її місце на дистанції, є сума часу за проходження дистанції плюс штрафи за порушення техніки (в розрахунку 1 бал=1 сек.) і втрату спорядження (в розрахунку: за одиницю спорядження – 15 сек., за основну мотузку – 2 хв. 30 сек. - не понимаю, зачем это делать!!!!! получается, что не будет смысла муфтовать карабин, тк это дольше 1 секунды??? И кому это нужно??? 2)Дистанция скалы проходится отдельными связками? 3) М2 для второго - горизонтальная переправа? какая её длина? 4)---Контрольний час на етапі 50 хвилин. -Имелось ввиду на дистанции? 5) М6: а)что доращивает участник? б)куда крепит командные перила? в)что значит преодолеть бергшрунд, как это будет выглядеть? 6) Как будет выглядеть переход между ПС8 и ПС9? 7) Не понял сути траверса со сменой лидера? Всё равно по судейским перилам идём!!! 8) При спуске с самовыдачей нужна командная?? Нужно ли крепить куда-нибудь нижний конец при этом?

Женя: 1) Доращивание: а)объясните, как ОДИН человек может организовать доращивание!! б)в зоне доращивания пострадавший сможет стать на самостраховку? в)доращивать обязательно второй верёвкой или можно завязать узел после шайбы? г)спусковая верёвка - одинарная? 2) Какая травма у легкопострадавшего? Чем он не может работать? 3) командная страховка на этапе 2 не нужна?

LENOK: Будуть докладні умови і там все дописано. б)в зоне доращивания пострадавший сможет стать на самостраховку? - нет в)доращивать обязательно второй верёвкой или можно завязать узел после шайбы? - можно узел г)спусковая верёвка - одинарная? - да 2) Какая травма у легкопострадавшего? Чем он не может работать? - обидві руки травма 3) командная страховка на этапе 2 не нужна? - ні На всій дистанції у обох суддівська страховка. 1)----Результатом виступу зв’язки, що визначає її місце на дистанції, є сума часу за проходження дистанції плюс штрафи за порушення техніки (в розрахунку 1 бал=1 сек.) і втрату спорядження (в розрахунку: за одиницю спорядження – 15 сек., за основну мотузку – 2 хв. 30 сек. - не понимаю, зачем это делать!!!!! получается, что не будет смысла муфтовать карабин, тк это дольше 1 секунды??? И кому это нужно??? - в умовах 2)Дистанция скалы проходится отдельными связками? - да 3) М2 для второго - горизонтальная переправа? какая её длина? - в умовах 4)---Контрольний час на етапі 50 хвилин. - в умовах -Имелось ввиду на дистанции? 5) М6: а)что доращивает участник? - Де б)куда крепит командные перила? в узли в)что значит преодолеть бергшрунд, как это будет выглядеть? - сюрприз 6) Как будет выглядеть переход между ПС8 и ПС9? - на схемі 7) Не понял сути траверса со сменой лидера? Всё равно по судейским перилам идём!!! - його не буде 8) При спуске с самовыдачей нужна командная?? Нужно ли крепить куда-нибудь нижний конец при этом? - да потрібна

=Юлька=: Можно длины узнать на этапах? Какие веревки везти? Это вам хорошо - не нужно далеко тащить, а нам в поезде трястись)

LENOK: Те що нам хорошо, це відносно - бо треба вручну всі мотузки клуба вивезти - близько 40 штук :) Дляни будуть в умовах, обовязково зявляться з наступного тижня. Що точно можу сказати - треба буде здати одну мотузку від 40 м на орг. дистанції. Орієнтовно на звязку - 1 мотузка 40 м та 2 по 20. Або ж дві по 40. Точніше повторюся на наступному тижні.

=Юлька=: ахха) действительно, вы ведь постановщики, извиняюсь)) спасибо за ответ, ждем условий)

Semen: МКС Чемпион!

Дядя Коля: М1 17 м М2 13 м М3 12 м М4 11 м М5 14 м М6 9 м М7 8 м М8 11 м М9 13 м Спасработы: Высота 15 м, до зоны доращивания 6 м, до станции пересадки 11 м, крутонаклонка 17м.

Женя: Ждём обещенные условия дистанций и схему спасов)))

LENOK: Ввечері надіюсь встигнути. Скільки буде ваших команд?

Женя: Точно не знаю, думаю десь 4-5

LENOK: ЗАГАЛЬНІ УМОВИ проведення відкритих обласних змагань на натуральному рельєфі §1. ОСНОВНІ ПОЛОЖЕННЯ 1.1. Змагання проводяться у відповідності з діючими Правилами змагань по спортивному туризму (розділи 1 і 3, пп. 3.1 ÷ 3.12 і 3.15), Положенням про дані змагання, даними умовами (далі – «Загальні умови») і відповідними умовами проходження кожної окремо взятої дистанції (далі – «Умови»). 1.2. Змагання проводяться на дистанціях IV класу: а) змагання зв'язок з командним заліком  по виду "гірські перешкоди", б) змагання зв'язок з командним заліком  по виду "рятувальні технічні прийоми". 1.3. При проходженні дистанції передбачені наступні контрольні часи: проміжний (Тп) і загальний (Тз), вказані в Умовах проходження дистанцій і можуть змінюватись під час виступу перших трьох команд. 1.4. Дистанція включає два варіанти проходження: основний і спрощений. 1.5. Проходження спрощеного варіанту дистанції описано в Умовах проходження конкретних дистанцій. 1.6. Зв'язки, що не вклалися в загальний контрольний час (Тз) та були наздогнані наступною зв'язкою, фінішують за "особливими умовами", тобто припиняють виступ і отримують штрафи: а) за кожен не відвіданий учасником чи "чуркою" ПС/ТС, включаючи Ф, по 10 хв. б) за основне спорядження по факту. 1.7. Порядок фінішу визначається в Умовах проходження конкретних дистанцій. 1.8. Дистанції складаються з блоків, блоки складаються з етапів. Умовою проходження етапу є виконання всіх технічних прийомів згідно Умов та відвідання фінішного ПС етапу. 1.9. Якщо початок етапу знаходиться у небезпечній зоні, початком руху учасника на етапі вважається зняття його з самостраховки. 1.10. Умовою відвідання ПС є торкання до нього рукою. 1.11. Кількість зривів при проходженні маршрутів не обмежена, при зриві учасника спускають на початок маршруту, штраф не виставляється. 1.12. Лідирування в межах блоку дозволяється. 1.13. На дистанціях вводиться штраф за втрату спорядження: за одиницю 1 бал (15 сек.), за основну мотузку 10 балів (2 хв. 30 сек.); за пропуск ППС 5 балів (1 хв. 15 сек.). 1.14. Суддівська страховка на дистанціях забезпечується вільними учасниками команди. 1.15. Волочіння мотузок дозволяється, якщо інше окремо не оговорено в Умовах проходження дистанції. 1.16. На всіх етапах дозволяється рух в обох напрямах з дотриманням техніки руху та страховки. 1.17. Забороняється робота на маршруті, якщо він зайнятий іншим учасником. 1.18. Дозволяється спуск самовипуском. 1.29 У разі порушення техніки безпеки, техніки страховки та самостраховки учасник отримує попередження від судді з вимогою зупинитись та виправити його. Учасник зобов’язаний зупинитись, і якщо порушення миттєво виправлене – штраф не виставляється. У разі якщо помилку не виправлено - після третього попередження судді учасник знімається з дистанції. 1.20 При порушенні умов проходження етапу чи неправильному виконанні технічного прийому, проходження етапу не зараховується, учасник отримує попередження судді з вимогою виправити порушення. Для цього він повинен повернутись на стартовий ПС/ТС етапу і повторити технічний прийом чи проходження етапу. 1.21. Зв’язка, готова до проходження дистанції, повинна прибути до судді на старті одразу після старту попередньої команди. На перевірку спорядження і підготовку до старту виділяється певний час, що залежить від зайнятості дистанції, і після цього зв’язка викликається у стартову зону. Через 10 хв. після виклику в стартову зону дається старт незалежно від готовності учасників. Збільшити цей час може тільки головний суддя змагань або його зам. на дистанції. §2. СПОРЯДЖЕННЯ ТА ЙОГО ВИКОРИСТАННЯ 2.1. На дистанцію учасникам дозволяється брати тільки допущене технічною комісією до використання спорядження. 2.2. До старту учасники стають на самостраховку (якщо старт знаходиться в небезпечній зоні) та можуть закріпити на стартовому ПС готове до роботи спорядження. 2.3. Довжина відтяжок не повинна перевищувати 30 см. 2.4. Обов'язкове кріплення до переправи двома точками. 2.5. Суддівська страховка: а) на дистанції "гірські перешкоди" надається першому на етапах з вільним лазанням і приєднується до зблокованої системи учасника окремим карабіном, учасник зобов'язаний слідкувати за поверненням суддівської страховки в початкове положення, б) на дистанції "рятувальні технічні прийоми" надається обом учасникам зв'язки, вв'язується у зблоковану систему учасника до старту і не може бути від'єднана до завершення першого блоку. 2.6. Залишати спорядження на ПС, а також його використовувати, якщо інше окремо не оговорено в Умовах, при повторному проходженні маршруту не допускається. 2.7. При оголошенні спорядження втраченим нараховується штраф "за втрату спорядження" і воно, при бажанні, повертається учасникам суддею, час на дистанції не зупиняється. 2.8. Основною вважається мотузка діаметром не менше 10 мм, що має розривне зусилля не менше 2200 кН, довжиною від 5 метрів. 2.9. Командна страховка здійснюється безпосередньо через гальмівний пристрій закріплений на ПС, якщо інше окремо не оговорено в Умовах проходження дистанції. §3. ПОРЯДОК ВИЗНАЧЕННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ 3.1. Результатом виступу зв’язки, що визначає її місце на дистанції, є сума часу проходження дистанції плюс штрафи (перераховані в час): за втрату спорядження та не відвідані ПС/ТС. Зв’язки, які не пройшли дистанцію повністю займають місця після зв’язок, що подолали дистанцію повністю. 3.2. Фініш "по особливим умовам" може бути виконаний у будь-якій точці дистанції по проханню капітана. При цьому зупиняється час, команда отримує штрафи і звільняє дистанцію після фінішу. 3.3. Вище місце на дистанції займає зв’язка з меншим Результатом. 3.4. Командний результат на дистанції визначається сумою місць зв’язок. 3.5. При однаковій сумі місць перевага віддається команді з вищим місцем у змішаної зв’язки. 3.6. Загальнокомандний результат визначається сумою місць зайнятих командою на дистанціях. 3.7. При однаковій сумі місць перевага віддається команді з вищим місцем на дистанції "рятувальні технічні прийоми". 3.8. У особистому заліку місце зв’язки визначається сумою місць зайнятих нею на дистанціях (перевага дистанції "рятувальні технічні прийоми")

LENOK: УМОВИ проведення змагань зв'язок з гірського туризму на дистанції "гірські перешкоди". §1. ОСНОВНІ ПОЛОЖЕННЯ 1. Вся дистанція проходиться з організацією верхньої командної страховки. На підйомах, що передбачають рух з нижньою командною страховкою першого учасника, забезпечується верхня суддівська страховка (приєднується до зблокованої системи учасника окремим карабіном). 2. Дистанція лінійна. Кожна наступна зв’язка стартує одразу після того, як попередня звільнила ПС2 від свого спорядження. 3. Якщо зв’язку наздоганяють, вона одразу зупиняє виступ, фінішує "по особливим умовам" і звільняє дистанцію. Зв’язка що наздогнала отримує «відсидку». 4. Проходженням ПС вважається торкання до нього будь якою частиною тіла. 5. Командна страховка здійснюється безпосередньо через гальмівний пристрій, закріплений на ПС. Допускається страховка з землі через гальмівний пристрій закріплений на учаснику (в безпечній зоні, якщо немає обладнаного ПС). 6. Проміжний пункт страховки (ППС) вважається пропущеним після проходження страховочної мотузки через наступний ППС. 7. Лідирування дозволяється на всій дистанції в межах Блоку, якщо це не суперечить умовам проходження етапів. 8. Кількість зривів не обмежена. При зриві, учасника спускають на початок маршруту. 9. Супроводженням вважається мотузка закріплена жорстко на ПС, або на учаснику, що знаходиться на самостраховці на одному з кінців етапу. 10. Довжина відтяжок не більше 0,5 м, драбинок не більше 1,5м. 11. Забороняється використання командної страховки для спуску учасника "парашутиком". 12. Горизонтальна навісна переправа має бути подвійною. 13. На всій дистанції, окрім стартового ПС, земля вважаєтьсь обмеженням. 14. На дистанції вводиться Тз=90 хв. - загальний час знаходження на дистанції і проміжні контрольні часи Тп=25 хв - після звільнення ПС1 . При перевищенні Тз, Тп зв’язка припиняє виступ, фінішує "по особливим умовам" і звільняє дистанцію. 15. Фініш по падінню останньої зісмикнутої мотузки, якщо всі учасники знаходяться на ПС6. 2. Етапи: БЛОК 1 - М1. Підйом (С-ПС1). Учасники рухаються лазанням, перший з нижньою командною страховкою і суддівською, другий – з верхньою командною. - М4. Проходження тріщини (ПС1-ПС2). Перший учасник спускається до ОЛ (обмежувальної лінії) проходить траверс М2 (ТС1-ТС2), використовуючи суддівські ППС, і здійснює підйом по маршруту М3 (ТС2-ПС2) з суддівською страховкою (забороняється від’єднання суддівської страховки до спуску на ПС3). На М3 командна страховка організовується через суддівські ППС.. Другий учасник проходить М4 по наведеній командою переправі. - М5. Косий спуск (ПС2-ПС3). Учасники здійснюють косий спуск по перилам на ПС3. БЛОК 2 - М6. Маятник (ПС3-ПС4). Учасник, що проходив М4 по навісній переправі, підіймається по М6 лазанням з нижньою командною страховкою та верхньою суддівською, кріпить перила для маятника, спускається та переходить на ПС4. Другий учасник рухається з ПС3 до ПС4 використовуючи командний маятник. Вимоги до маятника: перильна мотузка жорстко закріплена в ПС/ТС, верхня командна страховка та супроводження. БЛОК 3 - М7. Підйом (ПС4-ПС5). Учасники рухаються лазанням, перший з нижньою командною страховкою і суддівською, другий – з верхньою командною. - М8. Спуск через бергшрунд (ПС5-ПС6). Перший учасник виконує спуск по перилам і стрибок через бергшрунд. Перильну мотузку закріплює жорстко на ПС6. Другий учасник спускається з «антимаятником»: коротким вусом по закріпленим перилам, регулюючи швидкість спуску гальмівним пристроєм на іншій транспортній мотузці (вона може бути здьргуючою).

LENOK: КУБОК МКС 2009 Умови проведення дистанції «рятувальні роботи». 1. Опис дистанції. 1. Дистанція проходиться зв’язкою. 2. Одночасно стартує дві зв’язки з різних команд на паралельних маршрутах. 3. Маршрути визначаються жеребкуванням. 4. Контрольний час на дистанції 50 хвилин. 5. Проміжний контрольний час 20 хвилин за які учасники мають здійснити самовилаз з тріщини і стати на самостраховку. 6. Якщо зв’язка не вклалася в проміжний контрольний час, вона фінішує "за особливими умовами" – спускається на землю і здьоргує мотузки. Їй відсікається час по падінню мотузок. 7. Довжина етапів до 25 м. 8. Обидва учасники до старту забезпечуються верхньою суддівською страховкою і проходять з нею всю дистанцію. 9. Суддівська страховка забезпечується вільними учасниками команди. 10. На всій дистанції в постраждалих травма обох рук, роботу ногами дозволено. 11. Учасник стає «потерпілим» після зняття з самостраховки. «Оживає» по постановці на самостраховку, як що інше не прописано в умовах проходження. 12. Всі ПС знаходяться в небезпечній зоні, крім фінішного ПС першого блоку. 2. Етапи: БЛОК 1 1. Спуск потерпілого з супроводжуючим. (Старт команди з верхнього ПС(ПС1-ПС2)). Учасники після звільнення попередньою зв’язкою верхнього пункту ПС, переходять на нього, стають на самостраховку, розкладають спорядження. Дозволяється організовувати систему спуску та пристьобуватись до неї до старту. Після команди «старт», учасники можуть починати спуск. (Спуск може організовуватись будь-яким безпечним способом, що заздалегідь оговорений з головним суддею етапу, або одним з запропонованих способів (у цьому випадку обговорення не вимагається): 1. Спуск самовипуском. Здвоєна мотузка пропускається через суддівський карабін, і з’єднується одним карабіном, в який кріпляться короткі вуса учасників (вус потерпілого має бути коротшим), вільний кінець цих мотузок кріпиться в супроводжуючого, спуск регулюється супроводжуючим, через гальмівний пристрій, закріплений на ньому, та підстраховується фіксуючим пристроєм ( подвійний схоплюючий, або шант). 2. Активний спосіб. Подвійна мотузка закріплюється в суддівський карабін. Гальмівний пристрій закріплюється на цій подвійній мотузці і в його карабін учасники кріпляться вусами, під гальмівним пристроєм в’яжеться схоплюючий, або кріпиться шант. Кінці подвійної мотузки закріплюються в систему супроводжуючого. Положення потерпілого відносно супроводжуючого не регламентується. Кінець етапу по постановці учасників на самостраховку. Здоргувати мотузки не обов’язково. 2. Самовилаз учасників з тріщини (ПС2-ПС1). Учасники піднімаються будь-яким безпечним способом з використанням зажимів (підйом на одному жюмарі – дозволено) – з суддівською страховкою, по мотузці, яку вони лишають заздалегідь закріпленою на верхньому ПС. 3. Спуск потерпілого з дорощуванням (ПС1-ПС2). Потерпілий (учасник, що був супроводжуючим на етапі 1) опинившись в «зоні дорощування» (орієнтовно станція пересадки на спуску потерпілого з супроводжуючим) дає команду і учасник на базі здійснює дорощування. Потерпілий «оживає» по торканню ногами перил самостраховки. 4. Підйом легко потерпілого (ПС2-ПС1). Учасник який лишився на верхній базі підіймає потерпілого (спосіб підйому не регламентується). Система підйому має бути підстрахована зажимом або схоплюючим. Фіксуючий пристрій може кріпитись на ПС, або на потерпілому. 5. Спуск потерпілого з супроводжуючим з пересадкою на станції. Потерпілий і супроводжуючий мають помінятись на станції ролями (ПС1-ПС3-ПС4). Після підйому учасники готують спуск потерпілого з супроводжуючим і здійснюють його з пересадкою на станції, будь яким доступним методом. Здьорг спускових мотузок на станції пересадки обов’язковий. Учасники спускаються (до землі) на фінішному ПС, постановка на самостраховку не вимагається. БЛОК 2 6. В’язка "кокона" (ПС5). 7. Підйом по крутопохилій переправі (ПС5-ПС6). Перший учасник здійснює підйом по суддівській крутопохилій з нижньою командною страховкою. Потім учасники підіймають по переправі "чурку", другий учасник підіймається з верхньою командною страховкою. Фініш по звільненню ПС від спорядження учасників.

Женя: М1. Підйом (С-ПС1). Учасники рухаються лазанням, перший з нижньою командною страховкою і суддівською, другий – з верхньою командною. 1)можна для другого учасника повісити перила, які він буде використовувати, але не буде до них пристібнутий? - М4. Проходження тріщини (ПС1-ПС2). Перший учасник спускається до ОЛ (обмежувальної лінії) проходить траверс М2 (ТС1-ТС2), використовуючи суддівські ППС, і здійснює підйом по маршруту М3 (ТС2-ПС2) з суддівською страховкою (забороняється від’єднання суддівської страховки до спуску на ПС3). На М3 командна страховка організовується через суддівські ППС.. Другий учасник проходить М4 по наведеній командою переправі. 1)Я правильно зрозумів, що на М2 і М3 організовується командна страховка і будуть висіти суддівські відтяжки???? БЛОК 2 - М6. Маятник (ПС3-ПС4). Учасник, що проходив М4 по навісній переправі, підіймається по М6 лазанням з нижньою командною страховкою та верхньою суддівською, кріпить перила для маятника, спускається та переходить на ПС4. Другий учасник рухається з ПС3 до ПС4 використовуючи командний маятник. Вимоги до маятника: перильна мотузка жорстко закріплена в ПС/ТС, верхня командна страховка та супроводження. 1)На М6 будуть суддівські відтяжки, чи використовуємо свої? 2)перший учасник при спуску повинен відвідати ПС3, чи може відразу спуститись на ПС4? БЛОК 3 - М7. Підйом (ПС4-ПС5). Учасники рухаються лазанням, перший з нижньою командною страховкою і суддівською, другий – з верхньою командною. 1)Те саме питання, що і на М1

Женя: 1)Я можу до старту чи відразу після старту в ПС1 закріпити вірьовки, які я не буду використовувати на 1му та 2му етапі? 2) При самовилазі жумар повинен бути зблокований карабіном? 3) На крутопохилій переправі страховка через гальмівний пристрій, чи через карабін? 4) Які вимоги щодо транспортування "чурки" по переправі?

Женя: Учасники піднімаються ВІЛЬНИМ лазанням, чи можна використовувати віддяжки, петлі, драбинки і тд?

LENOK: М1. Підйом (С-ПС1). Учасники рухаються лазанням, перший з нижньою командною страховкою і суддівською, другий – з верхньою командною. 1)можна для другого учасника повісити перила, які він буде використовувати, але не буде до них пристібнутий? - як що він зможе рухатись лазанням і триматись одночасно за мотузку - удачі. Як що серйозно, то ні. За використання жумарної мотузки буде нараховуватись штраф. Тоб то використати можно і отримати 5 хвилин штрафу. - М4. Проходження тріщини (ПС1-ПС2). Перший учасник спускається до ОЛ (обмежувальної лінії) проходить траверс М2 (ТС1-ТС2), використовуючи суддівські ППС, і здійснює підйом по маршруту М3 (ТС2-ПС2) з суддівською страховкою (забороняється від’єднання суддівської страховки до спуску на ПС3). На М3 командна страховка організовується через суддівські ППС.. Другий учасник проходить М4 по наведеній командою переправі. 1)Я правильно зрозумів, що на М2 і М3 організовується командна страховка і будуть висіти суддівські відтяжки???? - так будуть суддівські відтяжки. БЛОК 2 - М6. Маятник (ПС3-ПС4). Учасник, що проходив М4 по навісній переправі, підіймається по М6 лазанням з нижньою командною страховкою та верхньою суддівською, кріпить перила для маятника, спускається та переходить на ПС4. Другий учасник рухається з ПС3 до ПС4 використовуючи командний маятник. Вимоги до маятника: перильна мотузка жорстко закріплена в ПС/ТС, верхня командна страховка та супроводження. 1)На М6 будуть суддівські відтяжки, чи використовуємо свої? - свої, при дюльфері знімите. 2)перший учасник при спуску повинен відвідати ПС3, чи може відразу спуститись на ПС4? - може відразу на ПС4 БЛОК 3 - М7. Підйом (ПС4-ПС5). Учасники рухаються лазанням, перший з нижньою командною страховкою і суддівською, другий – з верхньою командною. 1)Те саме питання, що і на М1 - таж відповідь

LENOK: 1)Я можу до старту чи відразу після старту в ПС1 закріпити вірьовки, які я не буду використовувати на 1му та 2му етапі? - ні, лише верьовки для жумарення. 2) При самовилазі жумар повинен бути зблокований карабіном? - ні 3) На крутопохилій переправі страховка через гальмівний пристрій, чи через карабін? - згідно правил гірського туризму (через гальмівний) 4) Які вимоги щодо транспортування "чурки" по переправі? - три точки, страховка з обох боків, голова вперед Учасники піднімаються ВІЛЬНИМ лазанням, чи можна використовувати віддяжки, петлі, драбинки і тд? - відтяжки так. Петлі, дробинки - незнаю, певно ще між собою обговоримо, задайте це питання на нараді.

LENOK: ІНФОРМАЦІЙНЕ ПОВІДОМЛЕННЯ про відкритий чемпіонат Київської області "Кубок МКС" 1. Відкриті обласні змагання "Кубок МКС" на натуральному рельєфі проводяться 03.04-05.04.2009 на скельному масиві в районі с. Дениші Житомирського р-ну, який знаходиться поблизу санаторію “Дениші” на лівому березі р. Тетерів. 2. До участі в змаганнях допускаються спортсмени, що мають відповідний розряд (не нижче другого) зі спортивного туризму. 3. Склад команди – дві зв’язки, одна з яких є змішаною. До участі в змаганнях допускаються команди з двох чоловічих зв'язок, без командного заліку, а також окремі зв’язки, що беруть участь в особистому заліку. 4. Вік учасників – 15 років і старше (за роком народження). Учасники у віці 14 років допускаются до змагань за наявності допуска спортивно-фізкультурного диспансеру (окрема довідка). 5. Змагання проводяться на дистанціях IV класу: а) змагання зв'язок з командним заліком  по виду "гірські перешкоди", б) змагання зв'язок з командним заліком  по виду "рятувальні технічні прийоми". 6. У неділю проводиться особистий "Швидкісний кубок", результати якого не ідуть в загальний залік. 7. Розміщення команд у польових умовах, на березі річки Тетерів, біля скель. Питна вода в джерелі (10 хв. ходу). Дрова є, але в обмеженій кількості (в сезон їх практично немає), рекомендація брати газ. Є магазини в санаторії "Денеші" (15 хв. ходу) та с. Тригір'я (20 хв.) 8. Добиратись: до Житомира маршруткою від ст. метро Житомирська (маршрутки відправляються по наповненню, з 06.00 до 21.00. вартість – 30 гр.) Вийти біля автовокзалу, на в'їзді в Житомир, перейти вулицю до ж.д. вокзалу. Маршрутка до санаторію "Денеші" відправляється кожну годину в **:40, до 19.40 (вартість маршрутки 5 гр. + 2,50 за рюкзак). Вийти на "дамбі" не доїжджаючи 1,5 км до санаторію і спуститись вниз до скель. Інший варіант таксі з Житомира до місця змагань (вартість легкової автівки 100 гр., 40 км). 9. Програма змагань: 03.04. Заїзд команд. Робота мандатної комісії до 20.00. 18.30 Показ дистанції. 20.30 Нарада з представниками команд. 04.04. 07.30 Відкриття змагань. 08.00–19.00 Змагання на дистанціях "Гірські перешкоди" і "Рятувальні технічні прийоми". 20.30 Нарада з представниками команд. 05.04. 07.30 Завершення змагань на дистанціях. 10.00 Особистий "швидкісний кубок". 14.00 Закриття змагань. нагородження переможців. Оргкомітет

LENOK: Можна використовувати дробинки і петлі.

vrednujka: мкс чемпион!!!!!!!!!!!!!!!

Женя: 1) Кріплення переправи за дерева з обох боків? 2) Карабінна удавка - це жорстке кріплення мотузки (це я про маятник)? 3) Які вимоги до кріплення 2им учасником до маятника?

LENOK: 1) Кріплення переправи за дерева з обох боків? - там не дерева, а суддівські карабіни, або кільця. 2) Карабінна удавка - це жорстке кріплення мотузки (це я про маятник)? - так 3) Які вимоги до кріплення 2им учасником до маятника? - вусом у вузол + командна страховка

Женя: 1)можна на страховці після шайби завязати вузол, жорстко закріпити і не контролювати її? 2) Чи дозволоно лазання вниз по М3 та проходження М2 в зворотньому напрямку?



полная версия страницы