Форум » Змагання » Чемпіонат України (пішохідний) 02-06.07 Житомирська область » Ответить

Чемпіонат України (пішохідний) 02-06.07 Житомирська область

Kati:

Ответов - 22, стр: 1 2 All

Kati: Чемпіонат України з пішохідного туризму 2009 року Умови змагань на дистанції “Смуга перешкод ”. Кар’єр біля м. Коростишів, Житомирської області, “03” липня 2009 року. Команди з’являються на старт з підготовленим спорядженням за 20 хвилин до старту. Вся дистанція проходиться в касках. Команда долає дистанцію з контрольним вантажем (10 кг на всіх). До складу контрольного вантажу входить дві повні 5-літрові пляшки з водою, які готує команда самостійно (нові закорковані стандартні пляшки). Дозволяється перерозподіл вантажу між двома учасниками та лідерство по всій дистанції. На дистанції встановлюється контрольний час. Крім того встановлюється контрольний час на контрольному фініші-1 (КФ-1), перевищивши який, команда фінішує по скороченій дистанції. Підведення підсумків – згідно Правил змагань. На етапі з транспортуванням потерпілого команда сама визначає потерпілого. Фініш фіксується після виходу усіх учасників та спорядження за лінію фінішу. Характеристика дистанції: Клас дистанції – V, (107,6 балів). Протяжність дистанції – 850 м. Загальна кількість етапів – 8. Кількість етапів з самонаведенням – 8. Опис етапів: 1. Крутопохила переправа (вниз). Довжина етапу 49 м. Перепад висоти – 11 м. Верхня опора –дерево та три суддівських заглушених карабіни. Нижня опора – дерево та дві суддівських петлі. Етап обладнаний суддівськими подвійними перилами зверху. Перший учасник спускається по командних вертикальних перилах (20 м. до води від опори) та далі на командній страховці перепливає озеро без течії. Всі інші учасники переправляються по наведеній переправі. 2. Підйом по скельній ділянці + Підйом потерпілого з супроводжуючим. Довжина етапу - 21 м. Висота скель – 12 м. Крутизна схилу до 90 градусів. Етап обладнаний суддівською страховкою для першого та потерпілого, 2-ма локальними петлями зверху та одна знизу, суддівськими подвійними перилами з обох сторін. Кількість ППС - 2. Перший учасник піднімається з нижньою страховкою, решта по командним перилам. Довжина поліспаста – короткий для підйому потерпілого з супроводжуючим. 3. Траверс скельної ділянки. Довжина етапу - 35 м. Кількість ППС - _____. Етап обладнаний контрольною лінією на фініші, двома заглушеними карабінами на старті, суддівськими подвійними перилами з обох сторін. Перша ділянка траверсу – дюльфер довжиною 17 м, далі горизонтальні 4 ділянки, які обмежені знизу обмежувальною лінією. з обох сторін. КФ-1.___________________________ Команди, що не вклалися в КЧ-1 на КФ-1 продувжують рух по скороченій дистанції через етап “Транспортування потерпілого” на фініш. Довжина етапу - 200 м. Потерпілий транспортується на учаснику (вивих стопи). Дозволяється заміна транспортуючого. 4. Навісна переправа через яр. Довжина етапу - 36 м. Етап обладнаний суддівськими перилами з обох сторін. Закріплення переправи – заглушені суддівські карабіни, по 2 з кожної сторони.. 5. Спуск по вертикальних перилах. Довжина етапу – 18 м. Крутизна схилу до 90 градусів. Етап обладнаний 2-ма заглушеними карабінами, суддівськими подвійними перилами з обох сторін. 6. Підйом по скельній ділянці. Довжина етапу - 12 м. Крутизна схилу до 90 градусів. Етап обладнаний суддівською страховкою для першого, 2-ма локальними петлями зверху та одна знизу, суддівськими подвійними перилами з обох сторін. Кількість ППС - 2. Перший учасник піднімається з нижньою страховкою, решта згідно Настанов. 7. Навісна переправа через річку. Довжина етапу - 49 м. Етап обладнаний контрольними лініями. Закріплення переправи – дерева діаметром 30-50 см. 8. Переправа через воду по колоді. Довжина колоди – 12 м. Довжина етапу – 25 м. Команда вкладає колоду своїми силами (тринога). Фініш та старт знаходяться в одному місці. СЛУЖБА ДИСТАНЦІЇ ТА ГСК ЗАЛИШАЄ ЗА СОБОЮ ПРАВО ВНЕСЕННЯ ЗМІН ДО СТАРТУ ПЕРШОЇ КОМАНДИ НА ДИСТАНЦІЇ. Заступник головного судді з дистанції «Смуга перешкод» - Марігодов Юрій Володимирович, суддя 1 категорії, м. Севастополь Начальник дистанції «Смуга перешкод» - Буренко Валерій Васильович, суддя 1 категорії, м. Рівне

Kati: Чемпіонат України з пішохідного туризму 2009 року Умови змагань на дистанції “ Рятувальні роботи ”. Кар’єр біля м. Коростишів, Житомирської області, “05” липня 2009 року. Характеристика дистанції: Клас дистанції – V. Протяжність дистанції – 550 м. Загальна кількість етапів – 9. Кількість етапів з самонаведенням – 9. Команди з’являються на старт з підготовленим спорядженням за 20 хвилин до старту. Вся дистанція проходиться в касках. Склад команди – 7 чол.(не менше однієї особи протилежної статі). Дозволяється перерозподіл лідерство по всій дистанції. На дистанції встановлюється контрольний час. Крім того встановлюється контрольний час на контрольних фінішах – ПКВ-1 та ПКВ-2, перевищивши який, команда фінішує по скороченій дистанції. Підведення підсумків – згідно Правил змагань. На етапі з транспортуванням потерпілого команда сама визначає потерпілого. Фініш фіксується після виходу усіх учасників та спорядження за лінію фінішу. ПЕРЕЛІК ЕТАПІВ 1. Спуск по вертикальних перилах по доточеній мотузці та спуск “ потерпілого” з супроводжуючим. Довжина до 12м.Крутизна 90град. ОБЛАДНАННЯ: КЛ на початку та в кінці етапу, вантажні поручні 2 вантажні петлі та 2 ЗСК нагорі етапу, суддівські доточені вертикальні перила для спуску. Команда має організувати спуск “потерпілого” з супроводжуючим –одного з членів команди (з “травмами” обох рук).Решта учасників спускається по суддівських вертикальних перилах за допомогою гальмівного пристрою, з перестібуванням у місці доточення вірьовки, з верхньою командною страховкою або згідно Настанов. 2. Підйом по вертикальних перилах по доточеній мотузці та підйом “ потерпілого” з супроводжуючим. Довжина до 17м.Крутизна 80-90град. ОБЛАДНАННЯ: КЛ на початку та в кінці етапу, вантажні поручні 2 вантажні петлі та 2 ЗСК нагорі етапу, 3ППС, суддівські доточені вертикальні перила для підйому. Команда має організувати підйом “потерпілого” з супроводжуючим –одного з членів команди (з “травмами” обох рук).Решта учасників піднімається по суддівським вертикальним перилам за допомогою штучних точок опори, з перестібуванням у місці доточення вірьовки, з верхньою командною страховкою або згідно Настанов. 3.Виготовлення транспортного засобу "нош" . ОБЛАДНАННЯ: дві довгі, та три короткі жердини. Після подолання попереднього етапу, команда виготовляє транспортний засіб , вкладає потерпілого на "ноші", та транспортує його до наступного етапу. ПКВ-1 4.Крутопохила переправа через річку. Довжина – до 45 м. Крутизна –45 град.ОБЛАДНАННЯ: КЛ на початку та в кінці етапу, опори –на вихідному березі 3 ЗСК, на цільовому-дерево d=0.3-0.7м. 2 вантажні петлі. Команда має організувати крутопохилу переправу. Перший учасник спускається по вертикальних перилах з КС, у човен, та перетинає річку, решта учасників – по наведеній командою переправі, потерпілий на ношах згідно Правил та Настанов. 5. Транспортування “потерпілого” по навісній переправі, через озеро Довжина – до 30 м. ОБЛАДНАННЯ : КЛ на початку та в кінці етапу, опори – гаки, 2 вантажні петлі на початку та в кінці етапу та два заглушених карабіна, верхня перильна суддівська страховка. Перший учасник переправляється по верхній перильній суддівській мотузці з КС. Решта учасників – по наведеній командою переправі з супроводженням , "потерпілий" на ношах згідно Правил та Настанов. ПКВ-2 6. Підйом по схилу та підйом “легко-потерпілого” Довжина до 30 м. Рельєф скельно-земляний. ОБЛАДНАННЯ: вантажні перила та 2 вантажні петлі нагорі етапу, 4 ППС, суддівська страховка для підйому 1го учасника, Перший учасник піднімається з нижньою командною страховкою, та верхньою СС, використовуючи ППС, решта по командних перилах з самостраховкою. Команда організовує підйом “легко-потерпілого”(травма однієї руки). Підйом “потерпілого” – на самостраховці по командних перилах, та з верхньою командною страховкою. Команда транспортує на етапі "ноші", довільним способом. 7. Транспортування “потерпілого” по пересіченій місцевості. Довжина до 200 м Після подолання попереднього етапу, команда вкладає потерпілого на "ноші", та транспортує його по маркіровці до наступного етапу. 8. Спуск “потерпілого” з супроводжуючим з доточуванням мотузок. Довжина до 20 м.Крутизна 90град.ОБЛАДНАННЯ: КЛ на початку та в кінці етапу, вантажні поручні 2 вантажні петлі та 2 ЗСК нагорі етапу,позначена зона доточування(на ділянці спуску). Команда має організувати спуск “потерпілого” –одного з членів команди (з “травмами” обох рук), з доточуванням транспортної мотузки (доточування здійснюється у момент коли “потерпілий “з супроводжуючим на ділянці спуску досягли позначеної зони). Решта учасників спускається по вертикальних поручнях згідно Правил та Настанов. 9. Підйом по вертикальних перилах та підйом учасника “ з тріщини”. Довжина до 20 м.Крутизна 90град. ОБЛАДНАННЯ: КЛ на початку та в кінці етапу, вантажні поручні 4 вантажні петлі нагорі етапу, суддівські вертикальні перила та СС, для підйому першого. Перший учасник піднімається по суддівським перилам з верхньою СС, решта учасників по командним перилам за допомогою штучних точок опори, та з верхньою командною страховкою. Команда має організувати підйом учасника “з тріщини” , способом "нога-нога", або "нога-груди". Фініш та старт знаходяться в одному місці. СЛУЖБА ДИСТАНЦІЇ ТА ГСК ЗАЛИШАЄ ЗА СОБОЮ ПРАВО ВНЕСЕННЯ ЗМІН ДО СТАРТУ ПЕРШОЇ КОМАНДИ НА ДИСТАНЦІЇ. Заступник головного судді з дистанції «Смуга перешкод» - Калінкін Олександр Борисович, суддя 1 категорії, м. Київ Начальник дистанції «Смуга перешкод» - Стрижак Артем Олексійович суддя 2 категорії, м. Київ

s._trockiy: Как добратся до места соревнований?


ZmeY: Я бы хотел приехать поболеть да познакомиться со всеми Что для Активного болелщика нужно ... ??? Палатка,спальник,деньги ?

Kati: Троцкий свяжись с Артемом Радченко он подскажет!

ZmeY: А я ???

Kati: не спеши! подожди чуть и получишь ответ

Kati: Часть выезжает в четверг в 12.00 - остальные в другое время! Когда можешь поехать ты ZmeY????

ZmeY: Я думаю в пятницу ... А Симак едет ??

Kati: Едет но в четверг в 12.00

ZmeY: Понятно, ну это он просто предложил приехать посмотреть ... но сам незнает доконца что к чему .... Он сказал что надо на проезд , за хавку денег ... Ну палатку там, спальник ))) Я хотел бы знать что почём .. что за хавку надо дать , сколько за проезд ??? ... + я точно уточню с роботой ))) И хотел бы знать как добираться и сколько туда ехать )) Просто я хотел бы в пятницу утром выехать или в четверг вечером ))

Артем: ZmeY Я написал личное сообщение

ZmeY: Невижу )))

ZmeY: О Есть )))

s._trockiy: Как результаты, почему все молчат?

Kati: Результатов пока точных нет, скоро будет!

ZmeY: Во узлов навязали ...

Артем: Состав команды МКС - Киевская областная федерация спортивного туризма: Юля Черниш Кирил Литвиновский Саша Недилько Игорь Острицкий Наташа Харченко Рома Легута Сережа Симак Представитель - Артем Радченко Дистанции 5-го класса: полоса, кросс-поход и спасательные работы В соревнованиях принимает участие 24 команды - представители почти всех областей Украины Из-за большого количества команд дистанция полоса проводиться по круговой системе. Заданное время очень жесткое - на каждом этапе 20 мин, еще 5 минут на переход. Времени на какую-то передышку между этапами просто не остается Фотографии полосы будут позже Результат - 20 место Второй день соревнований. Кросс-поход по системе ралли, т.е. время начала роботы на каждом этапе четко определено. 9 этапов. 8,5 км. Общее время прохождения - 4 часа 20 мин. Команда - 6 человек (Наташа отдыхает) Кросс-поход начинается на карьере с этапа дюльфер. Команда дюльферяет быстренько. Следующий этап рядом - крутонаклонная вверх. У команды есть время подготовиться. Сережа подымается лазаньем первым Остальные ручками по крутонаклонке вверх Потом команда убегает в лес и возвращается через несколько часов. Команда не нашла этап параллельные веревки, во многом из-за судейской ошибки: контрольные пункты на карте, которую нам выдали, были неправильно пронумерованы Команда после финиша кросс-похода Результат - 22 место Третий день - дистанция спасательные работы. Дистанция организована в виде полосы (возможно лидирование). Полоса разделена на три блока. На прохождение каждого блока установлено промежуточное контрольное время. Первый блок - три этапа. ПКВ после первого блока - 45 минут и 5 минут принудительная отсидка. Две нитки, т.е. две команды могут работать на одном этапе одновременно. Команда стартует ранним утром в 8.15. Состав - 7 человек. Первый этап - спуск по вертикальным перилам с перестежкой и спуск пострадавшего с сопровождающим. Вертикальные перила - судейские, с петелькой посредине. Условно пострадавшая - Наташа. Настоящий сопровождающий - Сережа Второй этап - подъем по вертикальным перилам с перестежкой и подъем пострадавшего с сопровождающим. По какому-то недоразумению тянуть двоих приходиться только троим - Кирилу, Игорю и Роме, при этом Игорь занят страховкой. Для подьема использовался длинный полиспаст из двойной веревки. Внизу поворотный карабин, вверху - шант, предоставленный нам командой Херсона. Много хлопот доставило судейское бревно, уложенное на перегибе. Оно было плохо закреплено и начало уезжать, тянуть было неудобно, а судьи мешали, пока исправляли бревно. Сверхусилиями троих и за счет спины Ромы пострадавших подняли живенько. На вязке носилок закончилось промежуточное контрольное время. Носилки связали, пострадавшего уложили, а привязать его к носилкам не успели Потому команда уходит на укороченный маршрут - несет пострадавшего около 100 м на финиш Результат на спасработах - 22 место

Артем: Спасибо Владимиру Викторовичу, который сделал очень много, чтобы команда могла выступить на Чемпионате Украины Спасибо Дяде Коле за помощь в оформлении документов Спасибо Леше Келину за предоставленных судей Спасибо тем, кто поделился с командой своим личным снаряжением Спасибо команде Херсона за предоставленный шант и каску Спасибо организаторам соревнований за интересные дистанции

Артем: На лицо 2 технических инцидента (т.е. не зависящих от участников) - ошибка в карте на кросс-походе и плохо закрепленное бревно на подъеме пострадавшего. Эти инциденты, конечно, повлияли на результат, но еще не известно насколько бы этот результат отличался Мы побили 2 веревки. Одну - предположительно, на месте, где завязаны штыки, при сдергивании. Вторую - на подъеме по вертикальным перилам. Веревка была мокрая и в песке, на скальном перегибе после третьего участника она просто истерлась в клочья. Ее закрепили в другом месте и все повторилось. Оказалось, что под дождем на мокрой и грязной веревке жумар проскальзывает. При таких обстоятельствах подыматься на одном жумаре по отвесу, а тем более с рюкзаком, становиться катастрофически тяжело и долго

Артем: Оказалось, что после каждой дистанции команда очень выростает и взрослеет. Команда МКС, которая прошла три дистанции 5-го класса, очень отличается от той команды МКС, которая приехала на соревнования. Все получили огромный опыт и многому научилась

Дядя Коля: Молодці!!! Боролись!!! Прийміть мої привітання.



полная версия страницы