Форум » Змагання » Кубок Хортиці 2008 » Ответить

Кубок Хортиці 2008

Kati: Змагання Кубок Хортиці 2008

Ответов - 12

Kati: П О Л О Ж Е Н Н Я про XXYII відкриті обласні змагання з гірського туризму «Кубок Хортиці» присвяченні пам’яті загиблих туристів та альпіністів 1. МЕТА ТА ЗАВДАННЯ Відкриті обласні змагання з гірського спортивного туризму (далі - ГТ) проводиться з метою подальшого розвитку гірського спортивного туризму в Україні, як ефективного засобу підвищення ролі фізичної культури і спорту у всебічному, гармонійному розвитку людини, сприяння формуванню здорового способу життя населення. Головні завдання Чемпіонату: • пропаганда та популяризація ГТ серед широких верств населення України як потужного засобу зміцнення здоров’я і виховання патріотизму, формування свідомості людини щодо повсякденного ведення здорового способу життя, особливо, серед молодого покоління; • перевірка та підвищення рівня технічної та тактичної майстерності гірських туристів; • виявлення перспективного резерву для формування складу збірних команд; • сприяння підвищенню безпеки змагань та гірських спортивних походів. 2. ТЕРМІНИ ТА МІСЦЕ ПРОВЕДЕННЯ Змагання з ГТ проводяться з 09 по 12 жовтня 2008 року в м. Запоріжжя (о. Хортиця). 3. КЕРІВНИЦТВО ПРОВЕДЕННЯМ ЗМАГАНЬ 3.1. Загальне керівництво підготовкою та проведенням змагань здійснюють Управління у справах сім’ї, молоді та спорту Запорізької обласної адміністрації та Запорізька обласна федерація спортивного туризму . 3.2. Безпосереднє проведення змагань – на головну суддівську колегію (далі – ГСК), затверджену Запорізькою обласною федерацією. Головного суддю за поданням Федерації затверджує Управління у справах сім’ї, молоді та спорту Запорізької обласної адміністрації згідно з регламентом. Відповідальність за дотримання правил безпеки під час проведення змагань покладається на головного суддю згідно з діючими Правилами змагань зі спортивного туризму. 4. УЧАСНИКИ ЗМАГАНЬ 4.1. До участі в змаганнях допускаються команди загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів, вищих навчальних закладів усіх рівнів акредитації, туристських клубів, колективів фізкультури підприємств, установ, організацій, команди зарубіжних країн, а також команди, сформовані окремими громадянами. Кількість команд від організацій не обмежується. 4.2. До участі у змаганнях допускаються спортсмени з кваліфікацією не нижче відповідної до вимог Правил змагань зі спортивного туризму (далі – Правила) в частині, що стосується класу дистанцій. 4.3. Вік учасників: до участі у змаганнях на дистанціях ІІІ класу допускаються спортсмени з 15 років; на дистанціях V класу з 18 років ( з 16 років по спецдопуску, виданому фізкультурно-спортивним диспансером). Вік учасників визначається по даті народження. 5.5. У змаганнях беруть участь спортсмени, які спеціалізуються в гірському, пішохідному та спелеологічному туризмі, а також розрядники з альпінізму та скелелазіння.. 5. ЗАГАЛЬНІ УМОВИ ПРОВЕДЕННЯ ЗМАГАНЬ 5.1. Змагання проводяться згідно з чинними Правилами. 5.2. Відповідальність за якість та безпечне використання командного та особистого спорядження учасників несе представник команди або самі учасники. 5.3. Відповідальність за підготовку учасників команд вимогам, необхідним для безпечного проходження відповідних дистанцій, несуть представники команд. 5.4.. Змагання проводяться на дистанціях ІІІ та V класу, на скельному рельєфі: - “Гірські перешкоди” – командні змагання (контрольний вантаж 30 кг на команду); - “Рятувальні технічні прийоми ” – командні змагання Жеребкування проводиться окремо для кожного класу дистанцій. 5.5. Склад команди – до 10 чол.: представник команди – 1 чол.(може бути капітан); основний склад команди– 6 чол.( не менше 1 жінки), запасні учасники – 2 чол.; суддя – 1 чол. (не нижче другої суддівської категорії з гірського туризму). При відсутності судді команда сплачує штраф у розмірі 50 гр. 5.6. Програма змагань: 1 день Заїзд учасників змагань. Робота мандатної комісії до 20-00. Показ дистанцій. Відкриття змагань. Нарада ГСК з представниками команд, жеребкування 2 день 3 день Змагання на дистанціях згідно порядку, встановленого ГСК Змагання на дистанціях згідно порядку, встановленого ГСК 4 день Закінчення змагань, підведення підсумків, нагородження переможців, урочисте закриття змагань, від’їзд учасників 5.7. Для організації суддівської страховки команди здають до ГСК (під час проходження мандатної комісії) у тимчасове використання по одній вірьовці діаметром 10–12 мм довжиною по 40–60 метрів, а також по п’ять карабінів. Зазначене спорядження використовується для суддівської страховки та повертається командам після закінчення змагань. 5.8. Підсумки на дистанціях ІІІ та V класу підводяться окремо. 5.8.1. Порядок визначення результатів на окремих дистанціях буде встановлений Умовами. 5.8.2. Загальнокомандний результат визначається за кращою сумою місць команди на двох дистанціях. Якщо сума місць однакова, перевагу має команда, яка посіла краще місце на дистанції “Рятувальні технічні прийоми”. 5.9. Додаткова інформація: E-mail: cup_khort@front.ru 8-067-133-04-49 Теляков Альберт та tryte@ukr.net тел. 8-095-421-04-05 Дябло Тетяна. 6. НАГОРОДЖЕННЯ Команди, які посіли І місця у загальному заліку нагороджуються перехідними Кубками і Грамотами Управління у справах сім’ї, молоді та спорту Запорізької облдержадміністрації. Команди, які посіли ІI-III місця у загальному заліку і І-ІІІ місця у кожному виді змагань нагороджуються Грамотами Учасники, які посіли І-III місця в загальному заліку нагороджуються Грамотами і медалями Управління у справах сім’ї, молоді та спорту Запорізької облдержадміністрації 7. УМОВИ ПРИЇОМУ УЧАСНИКІВ. ФІНАНСУВАННЯ 7.1. Розміщення учасників змагань проводиться у польових умовах. Команди повинні мати усе необхідне для проживання у польових умовах та самостійного приготування їжі на примусах. 7.2. Команди повинні мати усе необхідне спорядження для участі у змаганнях відповідно до Правил змагань зі спортивного туризму, у т.ч. єдину спортивну форму для участі в урочистому відкритті та закритті змагань, а також у змаганнях на дистанціях. 7.3. Витрати на відрядження учасників та тренерів-представників (страхування спортсменів, проїзд в обох напрямках, харчування, добові) відносяться за рахунок коштів організацій, що відряджають, або учасників команди. 7.4. Витрати пов’язані з організацією змагань (харчування суддів, нагородна атрибутика, канцелярські товари) – здійснюються за рахунок коштів Управління у справах сім’ї, молоді та спорту Запорізької облдержадміністрації, інші витрати за рахунок коштів Федерації та інших залучених Федерацією позабюджетних надходжень згідно з затвердженим кошторисом. 7.5. Стартовий внесок з команди становить 70 грн. Протести приймаються під заставу у розмірі стартового внеску команди. 8. ПІДГОТОВКА СПОРТИВНИХ СПОРУД Підготовка спортивних споруд та контроль за їх станом під час проведення змагань, відповідно до діючих Правил та наказу Мінсім’ямолодьспорту від 26 квітня 2004 року № 1274 «Про додаткові заходи щодо попередження травматизму та запобігання нещасним випадкам у спортивній діяльності», покладається на головного суддю змагань. 9. ЗАЯВКИ Попередні заявки надсилаються не пізніше як за 10 днів до початку змагань до Запорізької обласної федерації спортивного туризму (до 30 вересня ц.р.) на електронну адресу: cup_khort@front.ru. Іменна заявка на участь у змаганнях за встановленою формою (додається) повинна бути завірена: підписом лікаря та печаткою медичного закладу, а також підписом керівника та печаткою організації, яка відряджає, і подається до Мандатної комісії у день приїзду учасників. Учасники повинні мати з собою документи, що засвідчують особу з датою народження, підтверджують спортивну та суддівську кваліфікації, страховий поліс від нещасних випадків, дійсні на час проведення змагань та перебування у дорозі. До змагань допускаються лише команди та учасники в особистому заліку, які підтвердили свою участь в установлений для попередніх заявок термін та під час роботи Мандатної комісії. ДАНЕ ПОЛОЖЕННЯ Є ОФІЦІЙНИМ ВИКЛИКОМ НА ЗМАГАННЯ

Ядолов: ПРЕДЛАГАЮ СФОРМИРОВАТЬ ДВЕ КОМАНДЫ 5-КЛАС И 3-КЛАС С НОВИЧКАМИ ЖЕЛАЮЩИМИ ПОПРОБОВАТЬ СЕБЯ В 3 КЛАССЕ ПРЕДЛАГАЮ ПРОВЕСТИ ДОПОЛНИТЕЛЬНЫЕ ЗАНЯТИЯ ПОМИМО ВТОРН ЧЕТВ И ВОСКР

Дядя Коля: підтримую. Потрібно 12 людей + (мінімум) 2 запасних


LENOK: Я думаю вистачить 11. 2 команди - це було б класно. По тому скільки в залі бігає, вистачить. пропоную вже думати про кубок новачка і кращі отримають можливість їхати на Хортицю. Це ніби приз такий.

Дядя Коля: в 3 класі теж 6 чоловік

LENOK: Точно. Давате спробуємо взвгалі порахуватись: Олена Коля Сергій Катя Женя Андрій Кирил ? ??????

Шапик: Есть просьба, не могу на ящик заявку отослать:( 1команда в третий класс, Шаповалов Если есть возможность, буду признателен

Бузулёв: Очень сожалею но на Хортицу я не еду. Извиняюсь, не получается.

Kati: Появились условия!!! Условия

Kati: С возвращение Команда МКС!!! Команда держалась на дистанции как могла, отбивалась от судейских подстебываней и попыток неоднократно снять - рвалась к финишу и победе!!! МОЛОДЦИ!!! Спасработы - 3 место! Командные скалы - 4 место! Общекомандное - 4 место!

Ядолов: Поздравляю любимую команду с достойным выступлением на Хортице! МОЛОДЦЫ !!!!! Кто может напишет отчет с фотками и разместите на сайте !!! Как на счет Львова ???

s._trockiy: Поздравляю



полная версия страницы