Форум » "Особиста техніка 2011" » Умови дистанції "Рятувальні технічні прийоми" 4 класу » Ответить

Умови дистанції "Рятувальні технічні прийоми" 4 класу

Дядя Коля: Умови проведення змагань По виду «Рятувальні технічні прийоми» Змагання зв'язок Дистанція ІV класу 1. Обладнання. 1.1. ПС1, ПС4, ПС5, ПС7, ПС9, ПС11 знаходяться на землі. В межах означеного квадрата – безпечна зона. Страховка через гальмівний пристрій закріплений на собі. 1.2. ПС2, ПС3, ПС6, ПС8, ПС10, ПС12 обладнано подвійними суддівськими перилами та двома вантажними петлями. 1.3. ПС3, ПС6, ПС8, ПС9, ПС12 обладнано додатково двома заглушеними суддівськими карабінами. 2. На всіх етапах, де інше не оговорено окремо, потерпілий починає страждати після зняття з самостраховки і перестає після постановки на самостраховку або на землю. 3. Потерпілий на всіх етапах – учасник команди на вибір, окрім випадків, де оговорено інше. 4. Переходи ПС4-ПС5, ПС5-ПС7, ПС5-ПС10, ПС10-ПС11 вільні. Волочіння мотузок на них заборонено. 5. На дистанції передбачено два проміжних контрольних часи: ПКЧ1=45 хвилин, до завершення якого учасники зобов’язані виконати спуск потерпілого з супроводжуючим по М4 і спуститися вдвох на ПС5; ПКЧ2=65 хвилин, до завершення якого учасники зобов’язані виконати спуск потерпілого з супроводжуючим з дощуванням по М7 і спуститися вдвох на ПС9. 6. Загальний час виступу на дистанції Тз=80 хвилин. Перелік етапів та опис проходження 1. М1 (ПС1-ПС2) Підйом потерпілого. Перший учасник підіймається по суддівським перилам з верхньою суддівською страховкою і здійснює підйом другого учасника (травма рук). 2. М2 (ПС2-ПС3) Траверс. Учасники долають етап з командною страховкою через ППС та самостраховкою короткими вусами на суддівських перилах. 3. М3 (ПС3-ПС4) Спуск потерпілого. Спуск потерпілого (потерпілий - учасник, який не страждав на М1.) учасника (травма рук). Силами команди організовується спускова мотузка з фіксуючим пристроєм. Потерпілому надається суддівська страховка. Другий учасник спускається по командним перилам з верхньою командною страховкою. 4. М4 (ПС5-ПС6) Підйом по перилам з вузлом. Учасники підіймаються по суддівським перилам з вузлом посередині. Перший з верхньою суддівською, другий – з верхньою командною. Під час підйому, в будь-який момент учасник повинен бути пристрахований до перил підйому або за допомогою жумара, або до вузла при перестібуванні. 5. М4 (ПС6-ПС5) Спуск потерпілого з середини маршруту з супроводжуючим. Перший учасник з верхньою суддівською та командною страховками спускається по перилам до середини маршруту, стає на самостраховку в суддівську петлю, після чого стає постраждалим (травма правої руки та ноги). Другий учасник організовує спуск постраждалого з супроводжуючим «самовипуском» або «активним способом», використовуючи в якості точки для закріплення мотузок ПС6. Вимоги до спуску: а) дві транспортні мотузки, вільні кінці яких закріплені на супроводжуючому, б) гальмівний та фіксуючий пристрій, що контролюються супроводжуючим, в) кріплення учасників до спускової системи за допомогою «павука» чи коротких вусів самостраховки, г) з’єднання учасників додатковим вусом самостраховки або окремим шматком мотузки між собою. Супроводжуючий може повертатись в ПС6 за наявності верхньої командної страховки. 6. М5 (ПС7-ПС8) Підйом постраждалого. Учасники вяжуть в кокон постраждалого-колоду, підіймаються по перилам (перший по суддівським з верхньою суддівською страховкою, другий по командним з верхньою командною страховкою) та здійснюють підйом потерпілого-колоди в ПС8. 7. М6 (ПС8-ПС10) Транспортування потерпілого по провислій переправі. Перший переправляється по провислій суддівській переправі з командною страховкою в ПС10. Учасники транспортують потерпілого-колоду вздовж провислої суддівської переправи (вимоги: наявність фіксуючого пристою з фінішного берега та спускової системи зі стартового). При транспортуванні в будь-який момент потерпілий-колода повинен навантажувати провислу суддівську переправу. Другий учасник переправляється в ПС10 по провислій суддівській переправі з командною страховкою. 8. М7 (ПС10-ПС9) Спуск потерпілого-колоди з супроводжуючим з дорощуванням. Силами команди забезпечується подвійна транспортна мотузка з фіксуючим пристроєм для потерпілого-колоди з супроводжуючим. До спуску потерпілого на землю, учасник, що організовує спуск, повинен провести дорощування і продовжити спуск другою подвійною мотузкою, з’єднаною вузлом з першою. Супроводжуючому надається суддівська страховка. Другий учасник спускається по командним перилам з верхньою командною страховкою. 9. М8 (ПС11-ПС12) Підйом потерпілого з супроводжуючим. Перший учасник підіймається по суддівським перилам з суддівською страховкою, кріпить мотузки для підйому в ПС12, спускається по суддівським перилам на ПС11 та організовує підйом потерпілого (учасник команди, втрата свідомості) з супроводжуючим. Потерпілий забезпечується суддівською страховкою. 10. М8 (ПС12-ПС11) Спуск потерпілого з супроводжуючим. Учасники організовують спуск потерпілого учасника з супроводжуючим, забезпечуючи подвійну вантажну мотузку з фіксуючим та гальмівним пристроєм, потерпілий не той учасник, що був потерпілим на підйомі по М8. Довжини етапів М1 11 метрів М2 5 метрів М3 11 метрів М4 11 метрів М5 11 метрів М6 12 метрів М7 11 метрів М8 9 метрів М9 9 метрів Схеми всіх дистанцій в форматі .doc

Ответов - 32, стр: 1 2 All

Игорь: все верхние ПСы в висе? есть возможность стоять или хотя бы опираться на ноги?

Дядя Коля: Игорь ПС2, ПС3, ПС6, ПС8, ПС10 - є можливість стояти на балках. ПС12 в висі без будь-яких опор крім петлі СС і ЗСК

Игорь: М1. 1. Второму достаточно подъемной транспортной веревки, которая кроме подъемной будет выполнят функцию командной страховки? или нужна отдельная командная страховка? 2. если аварийные устройства на подъемной веревке - жумар, минитрекшн, шант должны ли они быть подстрахованы прусами? М4 спуск. 1. Первый спускается до середины по судейским перилам? 2. В судейской петле пострадавший может находиться без командных веревок? М5. 1. Вес и габариты чурки? 2. какие требования к подъемным веревкам их закреплению? 3. какое положение кокона относительно рельефа? 4. можно ли вязать кокон из вспомогательной веревки? М6. Что подразумевает "спускова система із стартового берега" при транспортировке? М7. 1. Будет ли коридор, отметка зоны доращивания? 2. для доращивания нужна отдельная веревка или можно на той же веревке завязать и со щелкнуть два узла? М8 подъем. Требования к подъемным веревкам, как организовывается страховка для сопровождающего? хорошо бы описать данный тех. прием?


Дядя Коля: Игорь 1. М1. Для петерпілого достатньо одніє мотузки з фіксуючим пристроєм, роль якого виконує схоплюючий. Крім цього потерпілому надається суддівська страховка. 2. М4. Перший учасник спускається по командним перилам. В суддівській петлі він може знаходитись без командних мотузок. 3. М5. Чурка - колода до 10 кг. По кокону відповідь буде пізніше, можливо його відмінимо. Вимоги до закріплення мотузок як для людини. 4. М6. Спускова система передбачає наявність гальмівного та фіксуючого пристроїв. 5. М7. Коридору чи відмітки дорощування не буде. Його потрібно виконати до спуску на землю. Після дорощування спуск повинен відбуватись іншою мотузкою. 6. М8. Достатньо однієї підйомної мотузки для потерпілого з супроводжуючим, Обом надається суддівська страховка. Роль фіксуючого пристрою може відігравати схоплюючий, жумар, міні-, протрекшн, та ін. Можливо кілька варіантів виконання, нижче наведено один точно працюючий і неодноразово перевірений:

Игорь: Возможна ли страховка участников через несколько ПСов при условии, что она проходит через эти ПСы?

Дядя Коля: Игорь В межах одного блоку - можлива: М1-М3, М4, М5-М7, М8, якщо це не суперечить умовам проходження етапів.

Женя Еремин: 1) Можно ли на пострадавшем транспортировать бухты верёвок? 2)М4 - может ли пострадавший сам сняться с самостраховки? 3)На кокон нужна своя верёвка? 4)Нужна ли страховка для кокона при подъёме? 5)Нужно ли развязывать кокон после того, как с бревном перестали работать?

Дядя Коля: Женя Еремин 1. Можно. 2. Пострадавший может сам сняться и отвеситься, а потом начинать "страдать". 3. Кокон вязать не надо. На "чурке" будет точка для крепления и два коротких уса. 4. Дядя Коля пише: (вимоги: наявність фіксуючого пристою з фінішного берега та спускової системи зі стартового) , тоесть если у вас есть на подьем веревка с фиксирующим устройством, то второй веревки для страховки не нужно.

Maksym: Дядя Коля пише: Кокон вязать не надо. На "чурке" будет точка для крепления и два коротких уса. Кокон (чурку) к переправе пристегивать точкой для крепления и усом? на спуске и подъеме кокона транспортную веревку пристегивать только в точку для крепления?

Дядя Коля: Maksym Так

Nadya: 1. М1 - нужно подстраховывать длинный полиспаст усом пострадавшего и нужен ли ему антиоткид? 2. М2 - можно использовать оттяжки с немуфтованными карабинами? 3. М4 (спуск) - можно сопровождающему спускаться с ПС6 на системе спуска? 4. М4, М5, М8 - нужен ли схватывающий первому?

Дядя Коля: Nadya 1. Можна 2. Можна 3. Можна 4. Не потрібен. Див. Загальні умови

Maksym: М4 - второй участник спускается к пострадавшему на системе спуска с судейской страховкой или без страховки?

Дядя Коля: Maksym На М4 суддівська страховка буде надаватись обом учасникам.

serj: 1.На М3,чи можна спускати потерпілого через GRI-GRI без підстраховки його прусіком? 2.На М5,чи можна підіймати потерпілого через GRI-GRI однією мотузкою (без стаховки)без підстраховки його прусіком, чи обовязково одна мотузка для страховки інша підйомна? 3.На М6, чи достатньо два GRI-GRI без прусіків на вихідному та цільовому берегах пр транспортуванні колоди? 4.нА М7, чи можна використовувати GRI-GRI для однієї з мотузок(або по одній на кожну з мотузок)?

Дядя Коля: serj З цим питанням треба переспати

serj:

Дядя Коля: serj GRI-GRI при використанні на одинарній мотузці одночасно виконує функцію гальмівного та фіксуючого пристроїв. На М5 окремої підйомної мотузки не потрібно.

Maksym: 1. На М1 пострадавшего можно поднимать любым способом? Нога-нога, нога-грудь, длинный полиспаст? 2. На м5 пострадавшего можно поднимать на прямую ? Пострадавшего можно поднимать находясь на ПС7? 3. На М6 по переправе участники переправляются с сопровождением? Про это ничего не сказано. 4. На М7 фиксирующий прусик должен быть двойным или допускается одинарный? При организации полиспаста на перестежке через узел можно крепить полиспаст к спусковой веревке жумаром?

Дядя Коля: Maksym 1. У потерпілого травма двох рук. Вимога - наявність транспортної мотузки з фіксуючим пристроєм. 2. Вимога - наявність транспортної мотузки з фіксуючим пристроєм. Під колодою знаходитись не можна. 3. На М6 страховка через гальмівний пристрій. (Додано в умови) 4. Подвійна мотузка - подвійний схоплюючий. Кріпити жумаром можна, але це не буде вважатись жорсткою фіксацією.



полная версия страницы