Форум » Золотий Горобець » Попередні умови дистанції » Ответить

Попередні умови дистанції

Дядя Коля: Кругова смуга перешкод 1. Жердини. 6 жердин, до 10 лаг. Перша та остання лаги співпадають з КЛ. Етап долається з контрольним вантажем 15 кг на команду. Команда повинна винести всі жердини за КЛ на ЦД. 2. Спортивний підйом + Траверс схилу Спортивний підйом. Довжина етапу – 36 м. КЛ на початку та ВО в кінці етапу – дерево д – 15 см. Перший учасник проходить з командною страховкою, з обов’язковим використанням ППС – 2 шт. ЦД етапу – небезпечна зона, робота на самостраховці. Траверс схилу. Довжина етапу – 20 м. ВО (дерево) на початку та в кінці етапу. Учасники долають етап на командній страховці або по перилам. ЦД та ВД етапу – небезпечна зона, робота на самостраховці. 3. Траверс схилу + Крутопохила переправа вниз Траверс схилу.Довжина етапу – 7 м. ВО(дерево)на початку та в кінці етапу. Учасники долають етап по суддівським вантажним перилам. ВД та ЦД ділянки етапу – небезпечна зона, робота на самостраховці. Крутопохила переправа вниз. Довжина етапу – 38 м. На ВД та ЦД етапу ПО– дерева з обмеженням по висоті для кріплення спорядження. На ВД опора додатково обладнана одним ЗСК для страховки останнього учасника. ВД – небезпечна зона, робота на самостраховці. На ЦД етапу за КЛ безпечна зона. Перший учасниквиконує спуск по вертикальним перилам з командною страховкою, решта учасників долає етап по наведеним командним подвійним перилам з командною страховкою. Останньому учаснику повинно бути організовано супроводження з низу. 4. Крутопохила переправа догори + Спуск по вертикальним перилам. Крутопохила переправа догори.Довжина етапу – 24 м. На ВД етапу КЛ, ПО – дерево з обмеженням по висоті для кріплення та робочий квадрат. На ЦД – суддівські перила самостраховки, три ВО (петлі) та ПО (петля) для кріплення круто похилої переправи. Перший учасник долає зону перешкоди з командною страховкою та вертикальну ділянку по суддівським перилам з самостраховкою, решта учасників долає етап по наведеним командним подвійним перилам з командною страховкою. Спуск по вертикальним перилам. Довжина етапу – 6 м. На ВД – подвійні суддівські перила, дві ВО(ЗСК). На ЦД етапу контрольна лінія та ВО(дерево) для організації командної страховки. 5. Переправа по мотузці з перилами через річку (стояча вода). Довжина етапу – 18 м., КЛ на початку на в кінці етапу. КЛ, ПО(дерева д – 20 см)на початку та в кінці етапу. Перший учасник долає зону перешкоди з командною страховкою, решта учасників долає етап по наведеним командою мотузкою з перилами. 6. Навісна переправа через річку (стояча вода). Довжина етапу – 38 м., КЛ на початку на в кінці етапу. КЛ, ПО(дерева д – 30-40 см)на початку та в кінці етапу. Опори з обмеженням по висоті для кріплення.Перший учасник долає зону перешкоди з командною страховкою, решта учасників долає етап по наведеним командним подвійним перилам з супроводженням. 7. Переправа по колоді через яр + Переправа по мотузці з маятником Переправа по колоді через яр. Довжина етапу 11 м, довжина колоди – 8 м. Учасники долають етап по колоді з командною страховкою та маятником. Підхід до опори для кріплення маятника можливий лише з вихідної ділянки етапу «колода» по зазначеному коридору. КЛ на ВД та ЦД. Переправа по мотузці з маятником. Довжина етапу 14 м. Відстань до опори маятника 12 м. Учасники долають етап використовуючи в якості опори для ніг наведену командою перильну мотузку та маятник з супроводженням. Перший учасник долає зону перешкоди з командною страховкою. КЛ на ВД та ЦД. 8. Вузли. Учасники команди повинні зав’язати всі вузли з переліку наведеного у настановах, в’яжучи по черзі по одному вузлу. Етап проводиться у вигляді естафети. Завантажити файл .doc

Ответов - 12

вРЕДНАЯ: Дядя Коля пише: 1. Жердини. 6 жердин, до 10 лаг. Перша та остання лаги співпадають з КЛ. Команда повинна винести всі лаги за КЛ на ЦД. Может отнести все жерди, а не лаги? =)

Дядя Коля: поправили

Maksim: 1. Между этапами можно менять, оставлять веревки? 2. Узлы вяжутся из своих шнурков или судейских? 3. На этапах 5, 6 вода реальная? глубина? 4. Этап 5, команда наводит верхнюю и нижнюю перильные веревки? верхняя двойная? 5. На каких этапах можно первому нести груз? 6. На этапе 2 разрешается параллельный подъем? разрешается одновременное движение двух участников по двойному траверсу?


Дядя Коля: 1. Можно. 2. Своих. 3. Вода нереальная. 4. Верхнюю и нижнюю "Згідно настанов" 5. "Згідно настанов" 6. Нет. Да.

Maksim: Дядя Коля пише: 4. Верхнюю и нижнюю "Згідно настанов" 5. "Згідно настанов" 4. Згідно настанов: Необхідність наведення подвійної верхньої перильної мотузки визначається Умовами. Так какая верхняя перильная? 5. Згідно настанов на спортивном подъеме и траверсе склона: Можливість транспортування вантажу першим учасником визначається Умовами. Так можно или нельзя нести груз? На подъеме и спуске по наклонке понятно что можно. На переправах через воду и по бревну понятно что нельзя. Остается непонятным на этапе 7, можно нести груз первому при переправе по веревке с маятником?

Дядя Коля: 4. Двойная или сдвоенная 5. На спортивном подъеме нельзя, на траверсе можно. На этапе №7 можно.

Дядя Коля: Серед заданих вчора на нараді запитань і озвучених відповідей варто відзначити: 1) Виходити на старт різних етапів з різним набором спорядження можна, але все спорядження, що прийшло на початок етапу повинно його подолати. 2) Для подолання етапу жердини команді перед початку етапу надається вантаж 3 по 5 кг бутлі з водою, який команда пакує у свої контейнери перед початком етапу та може розділяти не більше ніж на три частини. Долати учасники цей етап зобов'язані в ІСС, касках, одязі та взутті. 3) На етапі №2 спорт підйом має два відмаркованих дерева для організації командою ППС. Траверс - 0 ППС. 4) На етапі №3 для 2-го класу дозволяється паралельний спуск. 5) Всі опори для кріплення мотузок командою мають обмеження по висоті у вигляді червоної стрічки. Було питання про можливість кріплення верхньої мотузки на етапі переправа по мотузці з маятником. Відповідь, як і була - можна, однак раніше звучало, що дерева будуть містити обмеження по висоті кріплення близько 50 см над землею. Тобто верхню кріпити можна, але не вище 50 см над землею. 6) На етапі вузли учасники команди в'яжуть вузли по черзі в строгій послідовності. Таким чином вийде, що з 20-ти вузлів 4 учасники команди зав'яже по 3, а 2 учасники - по 4.

Женя Еремин: 1)Спортивный подъем + траверс. 1.1. Не понял ответ Максиму, касающийся траверса. Если перила траверса команда сделает сдвоенными, то по нему может одновременно идти 2 человека? А может идти больше, чем 2? 1.2. Я правильно понял, что на этой связке этапов вообще нет судейских петель? Если их нет, то нужно вешать свои? 1.3. Если вешать свои петли, то что будет считаться грузовыми петлями? (Это вопрос, касающийся всех этапов) 1.4. Что считается финишем этапа? 1.5. Правильно ли я понял, что на подъёме 1й не может нести груз, а на траверсе все могут на себе нести груз? 2)Траверс + Крутонаклонка вниз 2.1. Сколько человек максимум могут одновременно проходить траверс? 2.2. Снова вопрос по петлям. Из судейского в начале крутонаклонки только 1 ЗСК. Можно ли этот ЗСК использовать для самостраховки, для страховки и для крепления перил и можно ли его использовать для крепления полиспаста? 2.3. Если крепить полиспаст в свои петли, то какие требования к нашей полиспастной опоре? (Это вопрос, касающийся всех этапов) 2.4. Какой уклон переправы? 2.5. Какой диаметр деревьев на исходном и финишном берегах переправы? 3)Крутонаклонка вверх + Спуск 3.1. Какой диаметр деревьев на исходном берегу крутонаклонки и финишном берегу дюльфера? 3.2. Какое расстояние между тремя ВО на ЦД переправы и двумя ЗСК на ВД этапа дюльфер? 4)Бревно + Маятник 4.1. Я правильно понял, что все участники проходят этап Бревно с КОМАНДНОЙ СТРАХОВКОЙ? Если да, то как она должна осуществляться? Через карабин и спусковое устройство? 4.2. Я правильно понял, что перила наводить не нужно? 4.3. Под бревном реальный овраг? 4.4. Как выглядит переход от бревна к маятнику? Насколько эти этапы разнесены? 4.5. Опоры для крепления маятников на бревне и на этапе Маятник - это деревья или ЗСК? 4.6. Какой диаметр опор на всех деревьях, которые будут использоваться для организации страховки? 5)Узлы 5.1. Что значит "учасники команди в'яжуть вузли по черзі в строгій послідовності"? Имеется в виду, что участники в строгой последовательности вяжут по 1 узлу? 5.2. Узлы участники распределяют между собой добровольно или будут тянуть карточки или ещё как-то?

Женя Еремин: 6)Параллельки 6.1. Был ответ Максиму, что верхние перила параллелек могут быть двойные или сдвоенные. Сдвоенные подразумевает кольцо?

Дядя Коля: Женя, а слабо було на нараду прийти? P.S. Відповімо пізніше, а поки спробуй знайти відповіді у написаному вище, щоб не довелось повторятись.

Женя Еремин: Спасибо за ответы))) А на "нараду" я прийти не смог по очень уважительной причине!

Дядя Коля: 1.1. На траверсі команда може організувати вантажні перила для руху будь-якої кількості учасників. 1.2. Етап обладнало лише опорами у вигляді дерев та обмежувальними лініями. 1.3. Вантажним буде рахуватись елемент виконаний з подвійної мотузки, або спорядження подібної міцності. 1.4. Знаходження всіх учасників на фінішній опорі та витяг мотузок за лінію обмеження. 1.5. Правильно. 2.1. 6 2.2. ЗСК може бути використано як ВО 2.3. ПО - дерево. Кріплення поліспасту згідно Настанов. 2.4. Вниз 2.5. Від 20 см до 70 см 3.1. Від 20 см до 70 см 3.2. До 1 м. 4.1. Згідно Настанов 4.2. Не обов'язково 4.3. Колода лежить на рівній землі 4.4. ЦД колоди та ВД маятника співпадають та мають спільну ВО - дерево. 4.5. Опора для кріплення маятника дерево. 4.6. Від 20 см до 70 см 5. Учасники по черзі, один за одним, у строгому порядку 1-2-3-4-5-6-1-2-3-4-5-6-1-2-3-4-5-6-1-2 відвідують зону для в'язання вузлів та в'яжуть будь-який вузол на свій розсуд (з вільним розподілом) таким чином, щоб по завершенню етапу суддя мав 20 зафіксованих зав'язаних вузлів з переліку наведеного у Настановах. 6. Так



полная версия страницы