Форум » Кубок МКС 2013 Денеши » Попередні умови дистанції зв'язки 4-го класу » Ответить

Попередні умови дистанції зв'язки 4-го класу

Дядя Коля: Обладнання. 1.1. ПС1, ПС3, ПС5, ПС7 - знаходяться на землі – безпечна зона. 1.2. ПС2, ПС4, ПС6, ПС8, ПС9, ПС10, ПС11 обладнано подвійними суддівськими перилами та двома вантажними петлями. 1.3. ПС2, ПС4, ПС6, ПС9, ПС11 обладнано додатково двома заглушеними суддівськими карабінами. 2. Дистанція долається з контрольним вантажем (КВ) 2х5 кг . 3. На дистанції передбачено три проміжні контрольні часи: ПКЧ1=15 хвилин, до завершення якого учасники зобов’язані виконати спуск потерпілого з супроводжуючим в ПС1; ПКЧ2=35 хвилин, обидва учасники повинні виконати спуск по мотузці в ПС5; ПКЧ3=55хвилин, учасники повинні відвідати ПС10! Всі ПКЧ настають по звільненні попереднього ПС від командного спорядження! Перелік етапів та опис проходження 1. М1 (ПС1-ПС2) Підйом двох учасників з встановленням власних ППС. Учасники підіймаються з командною страховкою організованих через самостійно встановлені ППС. Перший учасник підіймається з верхньою суддівською страховкою та нижньою командною, другий – з верхньою командною. 2. М2 (ПС2 –ПС1) Спуск потерпілого з супроводжуючим. Учасники організовують спуск потерпілого з супроводжуючим. 3. М3, М4 (ПС3-ПС4,ПС5-ПС6) Підйом по різних маршрутах. Підйом обох учасників по різним маршрутам з суддівською страховкою без КВ. 4. М4 (ПС4-ПС6) Підйом КВ + переправа одного учасника. Учасники підіймають КВ в ПС6, обмеженням є скеля, після чого другий учасник переправляється по подвійній командній переправі в ПС6. 5. М5 (ПС6-ПС5) Спуск двох учасників по командним перилам. Учасники спускаються по командним перилам з командною страховкою. 6. М6 (ПС7-ПС8) Скельний підйом першого учасника. Один учасник долає етап з верхньою суддівською страховкою та нижньою командною. 7. М7 (ПС7-ПС9) Скельний підйом другого учасника. Другий учасник долає етап спочатку з верхньою командною та верхньою суддівською страховкою після того, як підніметься вище ПС8 продовжує рух з верхньою суддівською та нижньою командною страховкою. 8. М8 (ПС9-ПС8-ПС10) Подолання етапу «Маятник». Учасники долають етап з верхньою командною страховкою та командними перилами. Обмеженням є скеля, використовувати рельєф можна за умови контакту з ПС рукою, або самостраховкою. 9. М9 (ПС10-ПС11) Підйом обох учасників. Учасники організовують підйом по скелі. 10. М10 (ПС11-ПС12) Спуск по перилам через ранклюфт. Учасники організовують спуск по командним перилам з командною страховкою через ранклюфт. 11. М11 (ПС13) Банан. Всю довжину «банану» зв’язка проходить разом поділивши по бажанню. Спочатку «бананить» один учасник потім в будь який момент (зручний для команди) вони міняються. Можливість зміни доступна лише один раз.

Ответов - 10

Nadya: 6. М6 (ПС6-ПС7) Скельний підйом першого учасника. Один учасник долає етап з верхньою суддівською страховкою та нижньою командною. Точно ПС6-ПС7? Что-то не похоже на подъем :)

Дядя Коля: ПС7-ПС8. *виправили

Женя Еремин: 1. М1 (ПС1-ПС2) Підйом двох учасників з встановленням власних ППС. Может ли второй участник жумарить по командным перилам? 8. М8 (ПС9-ПС8-ПС10) Подолання етапу «Маятник». 1.Участник, который вылез на ПС9, должен потом спуститься в ПС8 с верхней командной страховкой? 2.Верхняя страховка на маятнике должна проходить через ПС9? 3.Какие требования к креплению к маятнику? Усом в узел? 9. М9 (ПС10-ПС11) Підйом обох учасників. Может ли второй участник жумарить по командным перилам? 11. М11 (ПС13) Банан. Этап проходится со всем командным снаряжением и контрольным грузом?


Сергій: 1. Так, другий учасник може жумарити. 1. Так, учасник повинен спуститись в ПС8. 2. Так, верхня страховка повинна проходити через ПС9. 3. Так, маятник має бути закріплений в несучу частину зблокованої системи учасника. 1. Так, другий учасник може жумарити. 1. Так, перд початком етапу "Банан" учасникам дозволяється залишити зайве спорядження, крім ГРУЗУ, в умовленому квадраті. У Вас шість "ТАК" і ви проходите в наступний раунд.

Грабец: 1. М7 груз должен побывать в ПС9? - в каких ПС должен побывать груз? 2. М8 Учасники долають етап з верхньою командною страховкою. Необходимо ли делать перила маятника? 3. М6 первый участник может переносить на себе груз?

Сергій: 1. В ПС9 повинна побувати половина грузу. - Груз має відвідати сві ПС крім ПС4 та ПС9 частково. 2. Перила маятника обов'язкові. (В умовах виправив.) 3. Так, може.

kozaklevko: Переправа між ПС4-ПС6. Як здійснюється кріплення командної переправи? Учасники лізуть паралельно з кінцями чи перекидують 15 м.

Сергій: 1. Переправа повинна бути виконана з двух незалежних мотузок закріплених в суддівських ЗСК з обох ПСів. 2. Можуть лізти паралельно з кінцями, а можуть і перекидувати.

Женя Еремин: Объясните логику! Зачем груз должен побывать в ПС9??? Я вот не вижу логики. Есть ещё другой момент. Если участник захочет этот груз вытаскивать, а не лезть с ним (не все тут такие крутые скалолазы), то он будет над участником, который будет в ПС8, ну или при срыве груза есть вероятность, что он долетит до ПС8, а это не очень безопасно. Предлагаю отменить обязательное условие посещения половиной груза ПС9!

Сергій: ПС8 знаходиться в стороні і навіть якщо учасник буде його підіймати ві не буде над ПС8.



полная версия страницы