Форум » Кубок МКС 2013 Денеши » Попередні умови командної дистанції 4-го класу » Ответить

Попередні умови командної дистанції 4-го класу

Дядя Коля: Обладнання. 1.1. ПС1, ПС2, ПС5, ПС12, ПС13, ПС15, ПС16, ПС17 знаходяться на землі – безпечна зона. Страховка через гальмівний пристрій закріплений на собі. 1.2. ПС3, ПС4, ПС6, ПС7, ПС8, ПС9, ПС10, ПС11, ПС14 обладнано подвійними суддівськими перилами та двома вантажними петлями. 1.3. ПС4, ПС8, ПС10, ПС11, ПС14 обладнано додатково двома заглушеними суддівськими карабінами. 2. Переходи ПС5-ПС6 та ПС12-ПС13 вільні. Волочіння мотузок заборонено. 3. Команда повинна здійснити транспортуванні контрольного вантажу від старту і до фінішу. Контрольний вантаж надається суддями в передстартовій зоні: 4 вантажі по 5 кг. Розподіл довільний. 4. На дистанції передбачено три проміжних контрольних часи: ПКЧ1=15 хвилин, до завершення якого три учасники зобов’язані виконати підйом на ПС3; ПКЧ2=40 хвилин, до завершення якого всі учасники повинні виконати спуск на ПС9; ПКЧ3= 65 хвилин, до завершення якого учасники повинні здійснити транспортування згідно умов потерпілого №2 на ПС12. 5. Загальний час виступу на дистанції Тз=100 хвилин. 6. ПКЧ та Тз можуть бути змінені у бік збільшення під час виступу перших трьох команд. Перелік етапів та опис проходження 1. М1 (ПС1-ПС3) Скельний підйом + Забиття гака. Довжина 17 м. Етап долається двома учасниками команди з постановкою власних точок для організації ППС. У визначеному місці команда повинна організувати один ППС у вигляді забитого командного гака, для цього поряд з цим визначеним місцем буде закріплено суддівський скельний молоток. Для оцінки надійності забиття гака перший учасник повинен використати його в якості єдиної точки опори таким чином, щоб це було зафіксовано суддями на етапі. Після проходження етапу команда повинна вибити гак та забрати його з маршруту. Першому учаснику для руху додатково надається суддівська страховка. 2. М2 (ПС2-ПС3) Скельний підйом з використанням ШТО. Довжина 17 м. Етап долається двома учасниками в використанням ШТО по суддівським шлямбурним гакам та самостійно встановленим елементам у означених зонах (2 штуки) та використанням їх у якості ППС для організації командної страховки. Першому учаснику для руху додатково надається суддівська страховка. 3. М3 (ПС3-ПС4) Траверс. Довжина 3 м. Учасники долають етап з самостраховкою на суддівських перилах та з односторонньою командною страховкою. 4. М4 (ПС4-ПС5) Спуск. Довжина 17 м. Учасники долають етап по командним перилам з верхньою командною страховкою. 5. М5 (ПС6-ПС7) Скельний підйом. Довжина 17 м. Етап долається з постановкою власних точок для організації ППС. 6. М6 (ПС7-ПС8) Траверс. Довжина 5 м. Учасники долають етап з самостраховкою на суддівських перилах та з односторонньою командною страховкою. 7. М7 (ПС8-ПС9) Спуск. Довжина 20 м. Учасники долають етап по командним перилам з верхньою командною страховкою. Кріплення мотузок здійснюється необхідним для роботи на наступному етапі чином. 8. М8 (ПС9-ПС10) Перехід. Довжина 20 м. Перехід вздовж суддівських вантажних перил. 9. М9 (ПС10-ПС8) Крутопохила догори. Довжина 30 м. Команда здійснює натяг попередньо закріплених в ПС8 мотузок та виконує підйом по крутопохилій переправі вгору. Всі учасники, в тому числі перший, забезпечуються верхньою командною страховкою. Перила переправи повинні бути виконані з двох незалежних мотузок. 10. М10 (ПС8-ПС11) Спуск з антимаятником + спуск потерпілого. Довжина 10 м. Перший учасник здійснює косий спуск на ПС11. Решта учасників, в тому числі потерпілий №1 (травма рук) долає етап з використанням антимаятникового заходу. 11. М11 (ПС11-ПС12) Спуск + спуск потерпілого с супроводжуючим. Довжина 10 м. Команда здійснює спуск та спуск потерпілого №2 (травма рук) поруч з супроводжуючим. Потерпілому та супроводжуючому надаються суддівські страховки таким чином, щоб команда могла здійснити спуск потерпілого силами лише одного супроводжуючого без потреби організації командної страховки. 12. М12 (ПС13-ПС14) Скельний підйом + підйом потерпілого. Довжина 17 м. Перший учасник здійснює підйом з встановленням власних точок для організації ППС. Команда організовує підйом потерпілого №3 (травма рук). 13. М13 (ПС14-ПС13) Спуск + спуск потерпілого з супроводжуючим. Довжина 17 м. Команда організовує спуск потерпілого №4 (недієздатний) с супроводжуючим. 14. М14 (ПС15-ПС16) Навісна переправа з перестібуванням. Довжина 60 м. У будь-який момент руху учасник повинен бути приєднаний до подвійної переправи хоча б двома точками. Дозволяється транспортування на собі вантажу. Всі учасники команди долають етап з одностороннім супроводженням. 15. М15 (ПС16-ПС17) Рух до зони фінішу. Довжина 80 м. – 600 м. 16. Математика. Кожен учасник окремо тягне картку з однією простою математичною дією та озвучує відповідь судді. Якщо відповідь невірна, то учасник тягне іншу картку.

Ответов - 4

Женя Еремин: 1. М1 (ПС1-ПС3) Скельний підйом + Забиття гака. Довжина 17 м. Второй участник может жумарить по командным перилам, или обязательно лезет? 5. М5 (ПС6-ПС7) Скельний підйом. Довжина 17 м. Все участники, кроме первого могут жумарить по командным перилам, или обязательно лезть? 7. М7 (ПС8-ПС9) Спуск. Довжина 20 м. Можно ли оставлять на ПС8 снаряжение перед спуском и забирать его после крутонаклонки? 10. М10 (ПС8-ПС11) Спуск з антимаятником + спуск потерпілого. Довжина 10 м. Какие требования к спуску пострадавшего? Один спускает через спусковое с прусиком, один страхует? 11. М11 (ПС11-ПС12) Спуск + спуск потерпілого с супроводжуючим. Довжина 10 м. Я правильно понял, что пострадавший с сопровождающим могут спуститься, как связка? 12. М12 (ПС13-ПС14) Скельний підйом + підйом потерпілого. Довжина 17 м. Все участники, кроме первого могут жумарить по командным перилам, или обязательно лезть? 13. М13 (ПС14-ПС13) Спуск + спуск потерпілого з супроводжуючим. Довжина 17 м. Тут можно сделать так, как на М11, или должна быть спусковая система, которая будет выдаваться сверху другими участниками команды? Если так, то нужна ли командная страховка, или будет судейская? В общем, опишите, пожалуйста, как должен происходить этот спуск, кто спускает, кто страхует? 14. М14 (ПС15-ПС16) Навісна переправа з перестібуванням. Довжина 60 м. Команда должна организовать сопровождение/страховку?

Дядя Коля: 1. Другий учасник може підійматись по перилам. 5. Можуть підійматись по перилам. 7. ПС9 та ПС10 повинні відвідати всі учасники та весь контрольний вантаж. Спорядження на ПС8 залишати можна. 10. Вірно. 11. Вірно. 12. Можуть підійматись по перилам. 13. На М13 команда виконує повноцінний спуск потерпілого з супроводжуючим з вантажними мотузками, що видаються зверху та страховкою супроводжуючому. Потерпілому додатково надається суддівська страховка. 14. Команда організовує супроводження.

Женя Еремин: 13. На М13 команда виконує повноцінний спуск потерпілого з супроводжуючим з вантажними мотузками, що видаються зверху та страховкою супроводжуючому. Потерпілому додатково надається суддівська страховка. ---- Т.е. один спускает двоих спусковой системой, один страхует сопровождающего?


Дядя Коля: Так



полная версия страницы